Vorig jaar heb ik mijn 10 wp in de L2 gehaald, en hierna heb ik me dus ingeschreven voor een wedstrijd in de M1.
Nou bwn ik die dag gewoon aanwezig geweest op de wedstrijd maar met inrijden eraf gevallen en niet meer terug opgestapt. Ik heb dus geen proef meer gereden.
Nu is de vraag, moet ik M1 starten of mag ik toch nog L2?
zo ver ik weet mag je nu geen L2 meer starten omdat je al bij een Officiele M1 wedstrijd ingeschreven hebt gestaan, en moet je nu dus gewoon verder in de M1
Irma_Maandag
Geplaatst: 10-03-14 10:35
Met hetzelfde dier? Dan mag je je gewoon in de M1 inschrijven. Verschijn je met een ander paard/pony aan start: dan L2.
ik denk dat je dan nog L2 mag starten, omdat je niet daadwerkelijk gestart bent. Maar dat zou ik even navragen bij de knhs. De tweede opmerking van de poster boven mij klopt iig niet, dat is afhankelijk van de klassering van dat andere paard. De eerste opmerking klopt wel.
Bel even met de knhs, bij een beetje creatief praten kun je misschien anders ook nog wel dispensatie krijgen om l2 te starten. Regelementair mag het niet, maar gebeurd wel vaker dat er zo iets toegezegd wordt.
ietjelover
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-14 12:50
Jaa het maakt mij verder ook niet erg veel uit om M1 te starten, als ik het maar even zeker weet. Anders start in nog 1 keertje L2, hierna ga ik toch over na het M1
Je moet het trouwens ook wel op mijnknhs kunnen zien wat jullie huidige klasse is.
Anoniem
Geplaatst: 10-03-14 13:03
ietjelover schreef:
Jaa het maakt mij verder ook niet erg veel uit om M1 te starten, als ik het maar even zeker weet. Anders start in nog 1 keertje L2, hierna ga ik toch over na het M1
Doe dan niet al te moeilijk en start de komende wedstrijd een keertje L2 HC en dan de wedstrijd er na in de M1