Wie nog meer naar koudbloedenwedstrijd Uden 9 maart?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dayxx

Wie nog meer naar koudbloedenwedstrijd Uden 9 maart?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 22:53

Hoi! Ik kreeg net te horen dat mijn instructrice (met trailer) niet meer mee kan naar de Koudbloedenwedstrijd Uden op zondag 9 maart en nu heb ik een probleem! |( want ik wil wel heel graag gaan.. |( Vandaar mijn vraag; is er iemand in de buurt van Eindhoven/Nuenen die mij en mijn tinkertje zou kunnen oppikken? :) Natuurlijk kunnen we dan de benzine kosten delen enzo en ik zou het heeeeel erg fijn vinden en op prijs stellen :D
groetjes Day

emilyslaluna

Re: Wie nog meer naar koudbloedenwedstrijd Uden 9 maart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 22:56

Ik woon in Veghel en wil elke keer in Uden starten. Maar dan is het een koudbloedenwedstrijd en ben ik niet welkom met mijn KWPN :( jammer dat je nu geen vervoer hebt!

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 23:35

Is het erg ver vanaf jou naar Uden? Er gebeurd wel eens dat er n paard een nachtje in een lege stal mag staan. Moet je even bellen :)
Dan zou je evt de dag ervoor er heen kunnen rijden.
Edit: Eindhoven is wel een eindje weg :+

Dayxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 23:36

emilyslaluna schreef:
Ik woon in Veghel en wil elke keer in Uden starten. Maar dan is het een koudbloedenwedstrijd en ben ik niet welkom met mijn KWPN :( jammer dat je nu geen vervoer hebt!

Oh dat is wel jammer dan! Wel een mooi paardje zie ik op je profiel foto hihi :o Ja klopt hoop t ook.. dankje!

Dayxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 23:38

Amiigo schreef:
Is het erg ver vanaf jou naar Uden? Er gebeurd wel eens dat er n paard een nachtje in een lege stal mag staan. Moet je even bellen :)
Dan zou je evt de dag ervoor er heen kunnen rijden.
Edit: Eindhoven is wel een eindje weg :+

Oh oke dankje voor de tip! :)

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 00:49

Dayxx schreef:
emilyslaluna schreef:

Oh dat is wel jammer dan! Wel een mooi paardje zie ik op je profiel foto hihi :o Ja klopt hoop t ook.. dankje!

Dankjewel! Helaas is ze niet meer van mij, nu maakt ze een ander meisje blij :) .
In uden heb ik vaak prijzen gewonnen met die pony. Nu heb ik een nieuw paard. Foto's staan in mijn profiel.