Kijk eens op starlijsten! Bij oa Overbos in Prinsenbeek is het weleens oefendressuur en in Udenhout dressuur en springen.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 04-03-14 14:45
In Eindhoven, bij Bert-Jan van de Pol, is wekelijks oefenspringen in het zomerseizoen, iedere woensdagavond vanaf 19:00. Zie ook http://www.eindhovensemanege.nl/manege/ ... ringen.php. Staat altijd een heel mooi parcours in de springweide, ziet er professioneler uit dan de doorsnede KNHS wedstrijden.
Neonlight, weet jij wat de voorwaarden zijn om te kunnen oefenspringen? Moet je bijv. lid zijn van de KNHS? En wat houdt het precies in? Ik zou in de omgevind van Eindhoven/ Son ook wel eens willen oefenen om wat meer handigheid hierin te krijgen......
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 05-03-14 22:25
Nee, dat weet ik niet, maar volgens mij heb je dat niet nodig. Het beste kun je daar gewoon eens over bellen.
Wij organiseren in Udenhout in het winterseizoen 1x per maand oefenspringen. Volgens mij is het deze of volgende week nog 1x. Voor oefenspringen hoef je niet in het bezit te zijn van een startpas.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 18-03-14 11:36
Ik kreeg net een mail binnen, op 30 maart is er oefenspringen in Reusel, georganiseerd door Stichting Paardensportaccommodatie Reusel. Als je interesse hebt kan ik de mail doorsturen.
voor mij niet nodig. Ben die dag al onderweg. Dacht trouwens dat je met oefenspringen echt kon gaan oefenen , maar inmiddels begrepen dat je dan 1 rondje mag springen..... tja je moet het maar weten.