Verkleed springen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shanna7836

Verkleed springen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 23:20

Hoi lieve Bokkers!

22 Februari heb ik verkleed springen op manege de Eekwal met mijn eigen paardje die daar in de buurt staat.
Nu zit ik dus met een vraag:
Als wat ga ik verkleed?
Ik wou eerst als gothic gaan, heb ik een speciale jurk voor en heb lang donker haar dus leek me wel leuk om zwaar in de zwarte make up te gaan maar ik twijfel toch... wat is leuk?
Ik zat ook al te denken om als cowgirl te gaan! Leek me ook wel leuk!

Groetjes Shanna

MareVeer

Re: Verkleed springen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 23:26

Gothic is leuk, origineel. Wel leuk als je al donker haar en een zwarte jurk hebt!
Cowboy is altijd leuk! Maar dat word weer vaker gekozen.

Wat voor paard heb je, hoe ziet ie eruit, op welke manier wil je opvallen..

Shanna7836

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 23:27

MareVeer schreef:
Gothic is leuk, origineel. Wel leuk als je al donker haar en een zwarte jurk hebt!
Cowboy is altijd leuk! Maar dat word weer vaker gekozen.

Wat voor paard heb je, hoe ziet ie eruit, op welke manier wil je opvallen..

Ja idd, wordt vaker gekozen, mijn paardje is een Arabier x New forest, goudkleurig met zwarte manen en staart, foto's van Paris staan in mijn profiel:)

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 23:31

als heks
prinses,
wij hadden eens iemand als wortel.
wortelpak aan en een groen sjabrak als gras op t paard haha

Shanna7836

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 23:33

Sunshinee schreef:
als heks
prinses,
wij hadden eens iemand als wortel.
wortelpak aan en een groen sjabrak als gras op t paard haha

Haha prinses is niks voor mij ;) hahahaha wortel?! Geweldig!
Heks lijkt me ook wel wat maar dan zou ik liever als gothic gaan denk ik ;)

MareVeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 23:35

:oo Wat kan die springen zeg!

Mooi paardje.. Omdat ze Paris heet, is t misschien een idee om iets met Parijs te doen?
Zij knotjes, jij n knotje, misschien zo'n typisch frans snorretje met make up als je durft hihi.
Een gestreept t shirt, en bij haar met verf een soort eiffeltoren op dr bil schilderen?

Misschien vind je t wel helemaal niks! Haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 23:38

Afbeelding
Wij gingen als prinses :j (op een andere manege)
Jurk zelf gemaakt, kroontjes op cap/frontriem zelf gemaakt, van die 'riddervlaggetjes' aan de teugels, rood dingetje om de neusriem, bandages erbij... Was erg leuk om te doen :j Hoewel ik toen al niet meer zo van de prinsesjes was :P

Dit is overigens wel al een tijdje geleden hoor :j

Shanna7836

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 23:39

MareVeer schreef:
:oo Wat kan die springen zeg!

Mooi paardje.. Omdat ze Paris heet, is t misschien een idee om iets met Parijs te doen?
Zij knotjes, jij n knotje, misschien zo'n typisch frans snorretje met make up als je durft hihi.
Een gestreept t shirt, en bij haar met verf een soort eiffeltoren op dr bil schilderen?

Misschien vind je t wel helemaal niks! Haha

Ja klopt! Ze springt daar 1,10, ze kan ook wel 1,20 maar durf het niet aan met haar omdat ze van weigeren houdt :P. Wat een leuk idee! Ik wou me eerst ook al als Paris Hilton verkleden omdat dat haar officiele naam is en zo heet ze dus ook bij verkleed springen omdat dat haar wedstrijd naam ook is :P Ik zal ff kijken:) Dankjewel!

Shanna7836

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 23:41

eefj33 schreef:
[ Afbeelding ]
Wij gingen als prinses :j (op een andere manege)
Jurk zelf gemaakt, kroontjes op cap/frontriem zelf gemaakt, van die 'riddervlaggetjes' aan de teugels, rood dingetje om de neusriem, bandages erbij... Was erg leuk om te doen :j Hoewel ik toen al niet meer zo van de prinsesjes was :P

Dit is overigens wel al een tijdje geleden hoor :j

Leuk idee!! Ook creatief in elkaar gezet zeg! Maar die jurk over de kont, gaat ze denk ik gruwelijk van bokken hihi. Ze is een zenuwpeesje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 23:45

Wij hadden er wel rekening mee gehouden dat die jurk niet zou gaan wapperen. Speciaal touwtje aan de binnenkant van de rok bevestigd die we lichtjes om de staart knoopten, maar wel op zo'n manier dat als ik eraf zou vallen, dat touwtje ook gelijk los zou schieten. Hielp goed :j

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 23:46

Ik ben ooit als Minnie Mouse verkleed gaan springen. Een rood shirt, rokje zwart met rode stippen, zwarte rijbroek eronder. Oja zwarte petticoat onder het rokje, rode lange sokken met zwart strikje erop. Van dezelfde stof als het rokje een sjaaltje gemaakt en voor paard een strik in haar staart. Zo' n haarband met grote oren vast gemaakt op mijn cap en ook een mooie strik erop. Was erg grappig om te zien. Gelukkig vond mijn paard het geen probleem daar ik met zo' n raar rokje opstapte.
In mijn profiel staat er een foto van.
Laatst bijgewerkt door Misty12 op 26-01-14 23:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Shanna7836

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 23:47

eefj33 schreef:
Wij hadden er wel rekening mee gehouden dat die jurk niet zou gaan wapperen. Speciaal touwtje aan de binnenkant van de rok bevestigd die we lichtjes om de staart knoopten, maar wel op zo'n manier dat als ik eraf zou vallen, dat touwtje ook gelijk los zou schieten. Hielp goed :j

Wat slim! Maar denk dat ze het eng vindt :P Ze wil haar rode touwhalster niet eens om :'(
Op zich wel een slim idee! Ik kijk woensdag even of ze iets op haar kont eng gaat vinden!

Shanna7836

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 23:48

Misty12 schreef:
Ik ben ooit als Minnie Mouse verkleed gaan springen. Een rood shirt, rokje zwart met rode stippen, zwarte rijbroek eronder. Oja zwarte petticoat onder het rokje, rode lange sokken met zwart strikje erop. Van dezelfde stof als het rokje een sjaaltje gemaakt en voor paard een strik in haar staart. Zo' n haarband met grote oren vast gemaakt op mijn cap en ook een mooie strik erop. Was erg grappig om te zien. Gelukkig vond mijn paard het geen probleem daar ik met zo' n raar rokje opstapte.

Hahaha wat een origineel idee! Leuk gedaan!

Shanna7836

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 23:53

Ik zit te denken om me in het weekend even verkleed als Gothic erop te stappen, een foto te maken en hem hier te plaatsen zodat jullie kunnen zien hoe het eruit ziet.
Goed plan? :D

MareVeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 00:21

:j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 01:12