selecties,gelderse,hippiade

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

katiee

selecties,gelderse,hippiade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 21:16

Hoi, ik ga meedoen aan de 1e,2e en 3e selectie outdoor 2014. 1e selectie op 6-6-14/7-6-14, 2e selectie op 28-6-14 en de 3e selectie op 5-7-14. Maar stel ik haal de selecties en ik ga door, waar kom ik dan? Tellen deze selecties ook mee voor de Gelderse kampioenschappen 2014 en de hippiade 2014, of niet? Waren de indoor selecties daar voor? Zoja (indoor selecties) wat heb ik dan aan deze outdoor selecties? Wat kan ik daar mee als ik door ga?

DANKJE! *\o/*

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 21:20

Dit had je volgens mij ook wel in je andere topic kunnen zetten, maar goed. Je hebt indoor en outdoor Kampioenschappen, dus ook indoor en outdoor selecties. Voor de indoor ben je al te laat, die zijn al aan de gang, kringkampioenen zijn al bekend (i.i.g. bij de paarden tenminste). Als je de selecties goed rijdt, kun je door naar de regiokampioenschappen, waar en wanneer moet in de lijst uit je andere topic staan, of is nog niet bekend. Zit bij de top op de regiokampioenschappen, dan mag je door naar de Hippiade in Ermelo.

Edit: Regiokampioenschappen = Gelderse Kampioenschappen
Hippiade = NK

katiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 21:31

kleinvosje schreef:
Dit had je volgens mij ook wel in je andere topic kunnen zetten, maar goed. Je hebt indoor en outdoor Kampioenschappen, dus ook indoor en outdoor selecties. Voor de indoor ben je al te laat, die zijn al aan de gang, kringkampioenen zijn al bekend (i.i.g. bij de paarden tenminste). Als je de selecties goed rijdt, kun je door naar de regiokampioenschappen, waar en wanneer moet in de lijst uit je andere topic staan, of is nog niet bekend. Zit bij de top op de regiokampioenschappen, dan mag je door naar de Hippiade in Ermelo.

Edit: Regiokampioenschappen = Gelderse Kampioenschappen
Hippiade = NK

Maar ik bedoel de laatste selectie is in juli en de hippiade is in augustus, dus ik bedoel met de outdoor red je de hippiade dan nog wel?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 21:33

Dat is allemaal aan regels gebonden. Er moet een bepaald aantal weken tussen zitten. De Hippiade pony's is op 31 augustus, als de regiokampioenschappen begin juli zijn is er niets aan de hand.

*edit: Kan trouwens ook maar zo zijn dat er geen aparte regiokampioenschappen zijn, maar dat de beste van de selecties automatisch regiokampioen is. Dat wisselt per regio, ik zit al even niet meer bij regio Gelderland, weet niet hoe ze het nu geregeld hebben.
Laatst bijgewerkt door kleinvosje op 22-01-14 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 21:35

De meeste regiokampioenschappen vinden plaats eind juli tot half augustus.

De top van de regiokampioenschappen mag naar de hippiade (NK)

Sjolvir

Re: selecties,gelderse,hippiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 22:48

Had je niet een topic, waarin je het had over dat je niet in de goede galop kon aanspringen?
En de andere kant alleen kon racen en nog niet aan de teugel kon lopen?
Het is wel handig om dat voor elkaar te hebben voor je wedstrijden gaat rijden,
zeker als je ambities hebt richting kampioenschappen.

Ga je op wedstrijd puur om het paard ervaring op ander terrein op te laten doen is het een ander verhaal.

Zooist

Re: selecties,gelderse,hippiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 23:16

De hippiade is er sowieso pas vanaf het L2.

katiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-14 09:34

Sjolvir schreef:
Had je niet een topic, waarin je het had over dat je niet in de goede galop kon aanspringen?
En de andere kant alleen kon racen en nog niet aan de teugel kon lopen?
Het is wel handig om dat voor elkaar te hebben voor je wedstrijden gaat rijden,
zeker als je ambities hebt richting kampioenschappen.

Ga je op wedstrijd puur om het paard ervaring op ander terrein op te laten doen is het een ander verhaal.

Ik ga natuurlijk heel erg voor de evaring van het andere terrein zoals jij zegt, maar ik had iid een topic over de niet goede gallop op de rechter hand, aan de teugel lopen kan ze wel al, en van dat gallop, het is heel raar maar op wedstrijd gaat het altijd die keer goed, bij het inrijden nooit, en dan ben ik in de ring en dan gaat het goed :+ :Y) hihi

katiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-14 09:36

Zooist schreef:
De hippiade is er sowieso pas vanaf het L2.

dat weet ik, dit gaat haar lukken, en ik spring meer maar ik zeg ook niet dat het dit jaar moet lukken, het ging mij mee om de info wat ik aan de outdoor selecties zou hebben, omdat ik dacht dat de hippiade en de gelderse er al zo dicht bij waren....