Zoals hierboven vermeld staat ben ik op zoek naar mensen in de Hoeksche Waard waar ik eventueel mee mee zou kunnen rijden samen met mijn (lease) paard naar een wedstrijd. Uiteraard tegen een vergoeding.
Ik zou namelijk over ongeveer 2/3 maanden willen gaan starten (KNHS) maar ik heb zelf geen BE rijbewijs en beschik ook niet over een auto die genoeg mag trekken voor een trailer, anders zou ik zelf bereid zijn om mijn BE rijbewijs te halen maar zonder auto word dit lastig.
De man van de eigenaresse is eventueel wel bereid om mij af en toe een keer te brengen maar gaat dit niet elke keer doen. Ook mag ik helaas zijn auto niet lenen.. is hij heel zuinig op
Dus ik vroeg mij af of er mensen zijn die ertoe bereid zijn om mee mee te kunnen rijden?
Ik zoek dus iemand (misschien uit de buurt) die ons zou kunnen oppikken in Numansdorp en naar de wedstrijdlocatie zou kunnen brengen en erna weer terug naar Numansdorp.
En even wat meer info:
Mijn lease paard (Friese merrie) staat gestald in Numansdorp en ik zou graag wedstrijden willen rijden in de Hoeksche Waard (bv. Zuid-Beijerland, Oud-Beijerland, Strijen, Westmaas)
Uiteraard kan ik me het voorstellen dat er mensen zijn die het (liever) niet willen, maar stel toch de vraag
Ook ga ik voordat het zover is even duidelijke afspraken maken met de eigenaresse en haar man.
Edit: ook vind ik het geen probleem om diegene eventueel te helpen op wedstrijd.