Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Annemeik schreef:Ik vind het nog heel netjes dat ze hem om willen zetten naar het nieuwe paard. Hoeven ze ook niet te doen hoor. Je moet gewoon voor 30 november de startpas afzeggen, anders heb je hem gewoon weer een heel jaar.
Percy schreef:Annemeik schreef:Ik vind het nog heel netjes dat ze hem om willen zetten naar het nieuwe paard. Hoeven ze ook niet te doen hoor. Je moet gewoon voor 30 november de startpas afzeggen, anders heb je hem gewoon weer een heel jaar.
Dat hebben ze niet aangeboden, was iets waar ik zelf aan gedacht had. Ik dacht dat het in Nederland niet meer mocht om met een heel jaar te verlengen zonder tussentijdse opzegging? Had daar iets over gehoord i.v.m. sportscholen maar volg het Nederlandse nieuws niet zo nauwgezet.
Ik vind een maand opzegtermijn redelijk maar 12 maanden betalen voor een pony die niet meer hier staat?
Leonoor schreef:Als het niet de bedoeling is om te verkopen, waarom dan in de verkoop zetten?
Percy schreef:Jullie vinden het blijkbaar allemaal vanzelfsprekend maar ik blijf het vreemd vinden dat je niet tussentijds kan opzeggen. Zelfs als er gestart zou zijn in 2014 blijf ik het vreemd vinden dat je voor een heel jaar moet betalen bij verkoop.
Percy schreef:Leonoor schreef:Als het niet de bedoeling is om te verkopen, waarom dan in de verkoop zetten?
Het gaat wat ver om dat helemaal uit te leggen maar het was duidelijk dat hij niet voor altijd zou blijven. Mijn dochter heeft hem te koop gezet met het idee dat, als er een goede baas kwam voor de juiste prijs, hij weg zou gaan en anders (voorlopig) niet. Het hielp wat mee dat ze voor een blok gevallen was voor een jonge hengst die ze heel graag wilde hebben (en nu ook heeft).
Jullie vinden het blijkbaar allemaal vanzelfsprekend maar ik blijf het vreemd vinden dat je niet tussentijds kan opzeggen. Zelfs als er gestart zou zijn in 2014 blijf ik het vreemd vinden dat je voor een heel jaar moet betalen bij verkoop.