opgeven voor kringkampioenschappen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jede123

opgeven voor kringkampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-14 14:40

Hallo allemaal!

ik had een klein vraagje voor jullie ;)
ik wou me opgeven voor de kringkampioenschappen en las ik dit; "dit is tevens de selectiewedstrijd voor kring reggedal, maar het is een open wedstrijd."
en bij je inschrijfformulier staat het kopje "selectie". moet je deze dan met ja beantwoorden als je voor de selectie wil rijden? of moet je dit vermelden in de opmerkingen?

ik hoop dat jullie dit vraagje even kunnen beantwoorden dan kan ik verder :D

maj0

Re: opgeven voor kringkampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 14:47

Ja je moet aangeven dat je voor de kring wil rijden.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 14:50

Je vraag is een beetje onduidelijk. Je moet je door middel van selecties selecteren voor de kringkampioenschappen.
Een selectiewedstrijd is dus een wedstrijd die meetellen voor de selectie van de kringkampioenschappen. Of dit een selectie voor jou is, hangt af of je in de kring reggedal valt. Weet je dit niet, moet je even contact met je vereniging opnemen.
Als het voor jou een selectie is, moet je dit vakje aankruisen.

Soms komt het voor dat een vereniging alleen een selectie wedstrijd uitschrijft voor de leden van die bepaald kring, dan staat er duidelijk bij dat de wedstrijd alleen is voor leden van de kring, in dit geval, Reggedal.
Open betekend dus dat ook leden buiten de kring van Reggedal mee mogen doen aan deze wedstrijd maar het is geen selectie wedstrijd voor hun.

jsofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 15:02

Is dit de eerste die je mee rijdt? Er zijn er toch al twee geweest? Je moet er minsten 2 rijden om mee te dingen voor de regiokampioenschappen. Zo is het in onze regio in ieder geval.

Maar je moet inderdaad selectie aanvinken, dat is genoeg. Daarnaast is een selectie ook opengesteld voor deelnemers die niet voor de selecties rijden maar gewoon een proef starten.

Edit ik haal kring en regio door elkaar. Durf niet goed te zeggen hoe de reglementen zijn voor kringkampioenschappen.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 15:27

Voor kringkampioenschappen wordt je geselecteerd, je kan je niet zomaar opgeven voor een kringfinale.
Voor de gewone selecties kun je je gewoon opgeven via de normale manier.
Dus eerst selecties rijden en dan kringkampioenschappen (als je het goed hebt gedaan).
BTW: als er (SEL) of SELECTIE bij de wedstrijd gaat, is het een selectiewedstrijd en als er KRING bij staat is het kampioenschap.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 16:27

Dat hangt van de omgeving af, genoeg regio's waar zelfs het regiokampioenschap vrij inschrijven is.

Ts, idd selectie aanvinken.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 10:32

Als je bij kring reggedal hoort dan inderdaad ja aanvinken.

Hier in NH kan ik me gewoon inschrijven voor de kringkampioenschappen dressuur en voor de regio springen, zonder selecties.