Ik heb in november mijn startpas voor 2014 aangevraagd, tot op heden niks ontvangen. Wanneer zou die startpas komen ongeveer? Heb op 18 januari mijn eerste wedstrijd, weet dat ik wel kan starten.. Maar ja pasje is handiger...
ik heb wel betaald, maar in mijn beleving geen mail gehad met combinatie nummer, die heb ik van mijnknhs gehaald... Ik zal nog even zoeken, maar heb wel aardig precies in die dingen..
Aranel
Geplaatst: 01-01-14 19:48
Ik heb mijn startpas ook besteld maar bij mijn weten krijg ik m ook pas in de maand waarin ik mag starten. Hopelijk is dat wel zo want de 11e heb ik wedstrijd.
ik heb hem eind november besteld en 5 december in huis gehad.
MarlouHarlem
Geplaatst: 01-01-14 19:56
Aranel schreef:
Ik heb mijn startpas ook besteld maar bij mijn weten krijg ik m ook pas in de maand waarin ik mag starten. Hopelijk is dat wel zo want de 11e heb ik wedstrijd.
Maar ik mocht in december al starten dan zou ik hem gelijk gehad moeten hebben toch?
De KNHS is dicht geweest tussen Kerst en O&N. Kan zijn dat je em nog moet krijgen. Je krijgt als het goed is bij het aanmelden een bevestigingsmail dat de aanvraag verwerkt moet worden en dat je tot die tijd op vertoon van dat mailtje gewoon kunt starten. Die mail is zeg maar je tijdelijke pas. Heb je die mail niet gehad, dan is er waarschijnlijk iets fout gegaan en moet je even controleren of het allemaal klopt wat je ingevoerd hebt.
vriendin van me heeft gebeld en er zijn veel klachten met het versturen en verwerken van de startpassen. Ik heb gemaild maar nog niks gehoord, bij haar hebben ze alles opnieuw ingevoerd...
Nee hoor, je krijgt em de eerste keer en daarna niet meer. Staat geen einddatum op. Als je em een keer tussentijds de-activeert en later weer activeert, is ie ook nog gewoon geldig!
Het duurde bij mij een paar maanden voordat ik hem had, KNHS zou hem gewoon naar mijn adres toe sturen maar bleek dat ie naar de rijvereniging was gestuurd en die had hem gewoon op de deurmat laten liggen