Met spoed 1.5 paards trailer te huur gezocht

Moderators: SayaJones, Apple, Coby, petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

emilyslaluna

Met spoed 1.5 paards trailer te huur gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-13 16:47

Hallo bokkers,

Ik heb even de regels opgezocht van het plaatsen van een topic en ik zag niks staan dat dit niet mag (Anders spijt het me Y;( )

Ik zoek met spoed een 1,5 paards trailer (max totaalgewicht= 1500kg, 1300 is ideaal) die ik mag lenen/huren voor a.s Zondag 29-12-13. Ik moet van Veghel naar Kapel-Avezaath voor een wedstrijd. De reden waarom ik haast heb is omdat de trailer die wij eigenlijk mochten lenen, te klein is voor mijn paard. Het is een oud model en dus best kort.

Ik weet niet of er iemand is waarvan ik de trailer mag gebruiken?

Mijn paard is 170cm en heel braaf. Ze is heel vaak op concours geweest met de vorige eigenaren (Van Silfhout) dus ze is goed opgevoed :j .

Anders is er iemand die misschien mij kan brengen? (Tegen vergoeding). Of iemand die een E rijbewijs heeft die met onze auto (of je eigen auto) een 2 paards trailer kan rijden?

(Sorry als dit soort topics niet mogen. Ik heb mijn oproep al op de Markt geplaatst)

ShannonF

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:24

Je hebt verhuurbedrijven waar je een trailer kan huren. Meestal betaal je per dagdeel. Voor 4 uurtje of voor 8 of een hele dag. Ik denk dat je dat het beste kan doen. Ik denk dat niet iedereen zijn trailer uitleent.

Bora Bora: Z2 + 16
Zhafiera: ZZ Zwaar + 10
Easter Bunny: M1 + 6

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-13 17:54

ShannonF schreef:
Je hebt verhuurbedrijven waar je een trailer kan huren. Meestal betaal je per dagdeel. Voor 4 uurtje of voor 8 of een hele dag. Ik denk dat je dat het beste kan doen. Ik denk dat niet iedereen zijn trailer uitleent.

Ik heb al overal nagevraagd. Ik heb bijna alle verhuurbedrijven gehad en de meeste zijn te ver weg en anderen zitten al vol. Daarom probeer ik het zo.

Anoniem

Re: Met spoed 1.5 paards trailer te huur gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:01

Voor dit soort oproeping is de Boktmarkt de aangewezen plek.
Dit topic gaat op slot en wordt later verwijderd.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten