Vraag startkaart

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JuliaKamm

Vraag startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-13 18:48

Ik had een vraagje, is een startkaart het hele jaar aan te vragen? Of moet het net als opzeggen vóór het nieuwe jaar?

Groetjes

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 18:51

Je kan een startkaart inderdaad het hele jaar aanvragen. Hij is alleen wel tot januari geldig. Dus als je hem later in het jaar aanvraagt is hij korter geldig

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-13 18:52

brechtje122 schreef:
Je kan een startkaart inderdaad het hele jaar aanvragen. Hij is alleen wel tot januari geldig. Dus als je hem later in het jaar aanvraagt is hij korter geldig

Okee top! Maar mijn startkaart met mijn pony had ik 2 jaar en heb ik niet moeten verlengen en was nog steeds geldig?

Sharonaa_

Re: Vraag startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 13:11

volgens mij wordt een startkaart gewoon stilzwijgend verlengt. Dus als je met diezelfde pony weer wil gaan starten en je hebt hiermee eerder een startkaart aangevraagd en nooit hebt opgezegd is ie volgens mij nog steeds geldig, anders misschien weer activeren.
Of is het voor een ander paard? Op de site van de knhs staan eventueel de prijzen hiervan.

Amiigo

Re: Vraag startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 13:14

Je moet hem dacht ik voor een bepaalde datum opzeggen, anders krijg je voor het jaar erop een rekening voor het verlengen van je startkaart.
Je kaart is van 1 januarie tot en met 31 december geldig. Je hebt waarscheinlijk wel een rekening gekregen die je ouders hebben betaald of je ouders hebben hem opgezegd dan is de startkaart niet meer geldig. Als je je dan bijv. inschrijft voor een dressuurwedstrijd en ze gaan in het bestand kijken sta je er niet meer bij, je winstpunten die je dan rijd worden dan ook niet geregistreerd.