Pony tussen de paarden: Omzetten startkaart en winstpunten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

annelotten

Pony tussen de paarden: Omzetten startkaart en winstpunten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-13 16:06

Hoihoi,
per 1 januari zou ik graag met mijn pony tussen de paarden gaan starten omdat ik afgelopen jaar 18 ben geworden. Ik rijd hem in het L springen bij de E-pony's. Omdat het om de hoogte gaat, moet ik tussen de paarden weer in de B beginnen. Vandaar de volgende vraagjes:

* Wat gebeurt er met mijn winstpunten die ik behaald heb in het L-springen? Neem ik die mee naar de B bij de paarden?
* Moet ik mijn startkaart zelf omzetten, of opzeggen en opnieuw aanvragen, of doet KNHS dit automatisch omdat ik afgelopen jaar 18 ben geworden?

Alvast bedankt!

kleinvosje

Re: Pony tussen de paarden: Omzetten startkaart en winstpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:09

Volgens mij neem je je winst mee naar de nieuwe klasse, staat als het goed is in het reglement. Voor je startpas even een mailtje sturen denk ik, opzeggen hoeft niet, alleen aangeven dat het een paardenstartkaart moet worden, daar zitten ook andere kosten aan.

Joukje_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:11

Ik had hetzelfde. Gemaild naar de KNHS, die zeiden dat de club me af moet melden bij de pony's en aan moet melden bij de paarden.

RHReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 14:59

Als er met hetzelfde dier gestart gaat worden dan moet de ponystartpas afgemeld worden bij de PC,(ponyclub) en bij de RV (rijvereniging) opnieuw een startpas aangevraagd worden.

annelotten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-13 15:39

Okee! Dankjewel. Handigste is dus om even contact op te nemen met de vereniging.

RHReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 16:24

yup :D