zaterdag 1ste wedstrijd.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxpaaardje

zaterdag 1ste wedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-13 18:33

aankomende zaterdag heb ik voor mijn en mijn paard ons 1ste wedstrijd in het dressuur. Klassen B indoor bij me eigen club. Heb eigelijk tot nu toe fijnen tijden om de starten me 1ste proef om 13:15 en me 2e proef om 13:29 of zo iets maar het is zo sowieso s middags. Dus kan alles lekker op me gemak doen op de dag zelf ik verwacht der niets van ben erg zwachtig maar daar maakt mijn paard eigelijk nooit misbruik van. Ben benieuwte hoe ze loopt in de trainen loop ze fijn. En in die bak waar die wedstrijd is ook want rijd regelmatig.

Sharonaa_

Re: zaterdag 1ste wedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 10:39

Gewoon lekker rijden, doe wat je normaal ook doet en maak je niet zenuwachtig. Is eigenlijk nergens voor nodig. Nog een belangrijk punt, blijf goed en rustig ademen en ontspan je. Lekker je proeven rijden.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-13 19:12

Sharonaa_ schreef:
Gewoon lekker rijden, doe wat je normaal ook doet en maak je niet zenuwachtig. Is eigenlijk nergens voor nodig. Nog een belangrijk punt, blijf goed en rustig ademen en ontspan je. Lekker je proeven rijden.

Dankje maar ik hou best vaak me adem in met rijden.

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 22:19

valerie2012 schreef:
Sharonaa_ schreef:

Dankje maar ik hou best vaak me adem in met rijden.

Heel veel mensen doen dat en vergeten te ademen dus is niet gek. Probeer er eens op te letten op een gegeven moment ga je je er op betrappen.

Iriss94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 07:21

Geniet ervan en maak je niet te druk, er valt niks te verliezen toch ?

gewoon goed op de bordjes en figuren rijden, implus houden en geen verzet dan heb je al een dik winstpunt ;)
En fout maken doet iedereen gewoon door gaan.
succes!

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-13 19:39

Iriss94 schreef:
Geniet ervan en maak je niet te druk, er valt niks te verliezen toch ?

gewoon goed op de bordjes en figuren rijden, implus houden en geen verzet dan heb je al een dik winstpunt ;)
En fout maken doet iedereen gewoon door gaan.
succes!

Nee dat klopt heb niets te verliezen. Dank je.