Onderzoek prestatie strategieen en disciplines

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wicked

Onderzoek prestatie strategieen en disciplines

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-13 14:01

Hallo,

Wij zijn Merel van Dijk en Marlot van Veluw, 3e jaars studenten aan de Hogeschool Van Hall-Larenstein waar wij de opleiding Equine, Leisure and Sports volgen. Momenteel zijn wij bezig met een schrijven van een mini-thesis, en onderzoeken wij of er een relatie is tussen verschillende prestatie strategieën en disciplines in de ruitersport.

Voor ons onderzoek zijn wij op zoek naar ruiters uit de spring, dressuur, eventing of polo wereld.
De vragen van de enquete zijn in het engels en de enquete kan volledig anoniem ingevuld worden.

Wij zouden het erg op prijs stellen als u de tijd neemt om deze enquete in te vullen.

Alvast bedankt!

De link naar de enquete: https://docs.google.com/forms/d/11OSNPu ... o/viewform

birdie2

Re: Onderzoek prestatie strategieen en disciplines

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 14:31

Ingevuld :)

wicked

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-13 14:34

Bedankt!

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 12:15

Ingevuld

Maar de volgende vraag vind ik een beetje vreemd
33. In the show ring I am sufficiently prepared to be able to perform on automatic pilot.
Zou niet goed zijn als je op automatische piloot je proeven rijd. Dat kan simpel weg niet, want anders scoor je niet. Je hebt te maken met een levend wezen onder je.

uxgranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 14:21

Wat volgens mij bedoeld wordt is dat je automatisch de goede hulpen geeft zonder hierover na te denken.

De vragen concenteren zich vnl. op de wedstrijd zelf, terwijl je thuis toch ook de nodige voorbereidingen hebt, zoals uit het hoofd leren van de proef en daarbij visualiseren hoe rijdt incl. de hulpen.

wicked

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-13 19:14

uxgranta schreef:
Wat volgens mij bedoeld wordt is dat je automatisch de goede hulpen geeft zonder hierover na te denken.

De vragen concenteren zich vnl. op de wedstrijd zelf, terwijl je thuis toch ook de nodige voorbereidingen hebt, zoals uit het hoofd leren van de proef en daarbij visualiseren hoe rijdt incl. de hulpen.

Wat je zegt klopt! Het kan natuurlijk niet zo zijn dat je paard ook op automatische piloot kan lopen met jou. Het gaat hier vooral om de ruiter.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 13:11

Ik wil het graag invullen, maar heb je ook een NL versie :D Mijn engels is echt dramatisch

wicked

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 18:07

Nee helaas! Ons onderzoek is geheel in het Engels gezien het een internationale study is.