Dat bleek nu ook, er kwamen een aantal mensen niet opdagen. Zelfs mensen die zich van de week pas hadden ingeschreven, omdat er uitvallers waren. Ik ben rond 14.30 gaan los rijden. Om 15.00 mocht ik starten. Risco liep al snel lekker los, maar in de galop hadden we nog al wat problemen om hem laag lekker aan het lopen te krijgen.
Het is een heel klein stukje om los te rijden, dus ik heb de galop maar even in het midden gehouden. Ik dacht ik kan wel rond gaan scheuren, maar dan worden we allebei sachie. Dus daarna maar hoog ingesteld. Dat ging vrij aardig. In de oefeningen wilde hij nog wat vast houden.
Toen de proef in. Er kwamen weer wat zenuwen op, maar gelukkig wel door kunnen rijden. Aan het einde van de proef wilde Risco al voor G stoppen, hij weet dat schijnbaar precies, ik gaf hem al wat meer been, maar reageerde te weinig. Toen gaf ik hem een por, gaf ie een paar keer een bokje. Volgens mij een grappig gezicht geweest.... Jammer genoeg geen foto's van.

Daarna een tijd lekker aan een lang teugeltje gestapt. Toen combinatie voor mij de ring in ging, heb ik hem weer op gepakt en even wat scherper aan de hulpen gezet. Hij was toch redelijk fris toen we een half uur later weer gingen. Deze proef vond ik zelf wat lekkerder gegaan.
Goed uitgestapt, want het weer was veradelijk. Er waren naast de manege politiehonden aan het trainen, wat waren die herders steeds aan het blaffen. Ze vonden de paarden maar niks volgens mij..
We moesten nog een uur wachten dus alles op mijn gemak gedaan. Lekker chocomelk gedronken

De jury had al gezegd dat er niet goed gereden was. We moesten toch wat beter rijden wilde hij nog terug komen. O jee dacht ik... Dat word dus niks. Ik bleek de 1e proef tweede te zijn met 159 punten. Jury had maar 3 combinaties een winstpunt gegeven.
De 2e proef was ik 1e met 160 punten. En 2 combinaties maar een winstpunt. Het niveau lag vrij laag. Dat was wel jammer. Maar ik ben toch harstikke blij dat ik een prijsje en winstpunten heb

M'n ponytje doet het nog niet zo slecht tussen de grote jongens.