inschrijven via de KNHS, hoe werkt dat precies?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

miss_lizje

inschrijven via de KNHS, hoe werkt dat precies?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 14:26

Hallo bokkers,

Laatst was ik wat aan het kletsen met wat kennisen die ook wedstrijd rijden. Uiteindelijk kwamen we op het onderwerp "hoe schrijf jij je in". Nu heb ik mij eigenlijk altijd mijn wedstrijden opgezocht via startlijsten of de website van de lokatie zelf. Inschrijven doe ik eigenlijk altijd via een e-mail bericht dat ik of heb gevonden op startlijsten of op de website van de vereniging.

Nu vertelde een kennis mij, dat je ook via de KNHS kon inschrijven als je in de wedstrijdkalender aan het zoeken was. Nu ben ik dat eens gaan bekijken, maar ik kan totaal niet vinden hoe dat dan zou moeten. Enige wat ik vind aan knop waar ik wat mee kan is het vragenprogramma openen.

Mijn vraag is dus, kan je wel via de KNHS website inschrijven voor wedstrijden? En hoe gaat dat dan?
Of schrijft iedereen zich dus nogsteeds via startlijsten in?

Alvast bedankt voor het lezen.

xxpaaardje

Re: inschrijven via de KNHS, hoe werkt dat precies?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 18:50

ik schrijf me gewoon in via startlijsten.nl. En ieder ga val heb ik voor 1st 2 gedaan en denk dat dat ook zo blijf doen. Want vind eigenlijk net zo makkelijk.

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 15:16

Hoe dat werkt.....Niet :D
Uiteindelijk is het inderdaad de bedoeling dat je rechtstreeks via de KNHS site in kunt schrijven maar ik denk dat we daar nog wel een tijdje op mogen wachten.

miss_lizje

Re: inschrijven via de KNHS, hoe werkt dat precies?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-13 16:35

Inderdaad, zover ik weet is het de bedoeling dat je alleen nog maar via de KNHS kon aanmelden. Ze wilde volgens mij een soort van boycot op startlijsten.nl wat ik toen de tijd begreep.

Maar zo te horen is het dus nog niet zo ver? Dan blijf ik lekker via startlijsten.nl inschrijven. Vind het zo makkelijke site waar je gelijk vraagprogramma's, startlijsten en uitslagen kan vinden.

Welshponyfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 17:34

Ik denk dat je bedoelt digitaal inschrijven?
Dat gaat zo:
Login op www.startlijsten.nl
zoek de wedstrijd op waar jij je voor wilt opgeven.
klik dan op die pagina. en dan staat er linksonderin informaie over de wedstrijd.
Daarboven staat de bodem( zand of gras) en of het indoor of outdoor is en telefoonnummer en de ponyclub waar het is.
naast dat telefoonnummer gedoe staat er: zoek routebeschrijving en daarweer onder staat: digitaal inschrijven. maar soms staat er ook: digitaal inschrijven niet mogelijk.

dan kan je dus niet digitaal inschrijven maar moet het per formulier.