2de startpas

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Carmuh

2de startpas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 10:56

Even een vraagje om wat advies te winnen van jullie.

Ik start met mijn eigen paard Z1. Nou mag ik nog een paard uitbrengen van een stalgenootje. Deze merrie heeft zelf al L2 gelopen.
Nou wilde ik gebruik maken van de actie van de KNHS dat je vanaf 1 oktober korting hebt op een ongelimiteerde startkaart en dat je met een gelimiteerde startkaart ook gewoon onbeperkt kan starten.

Nou wilde ik wachten met een startpas aanvragen tot dus begin september en dan gewoon de ongelimiteerde aanvragen. Wat ik dus begrijp van de KNHS site zou ik dus ook nu een gelimiteerde startpas aan kunnen vragen en alsnog daarmee na oktober onbeperkt mee starten?

Ik ben dan van plan om in september 1 a 2x te starten en dan vanaf oktober is hij gewoon ongelimiteerd? Mocht ik dan na januari meer dan 4x starten word hij automatisch omgezet naar een ongelimiteerde startkart?

Nou is het ook zo dat ik aankomende zondag de 25e een wedstrijdje heb gepland HC....is het dan ook zo als ik nu die startkaart aan zou vragen dat ik die al officieel mee kan laten tellen?

Ben benieuwd of ik het zo goed begrepen heb
Laatst bijgewerkt door Carmuh op 19-08-13 11:07, in het totaal 1 keer bewerkt

FriesWytske

Re: 2de startpas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 10:59

Volgens mij mag je niet eens hc starten zonder startkaart op een officiele wedstrijd. Dan zou ik een paar onderlinge wedstrijden opzoeken.

Carmuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 11:07

FriesWytske schreef:
Volgens mij mag je niet eens hc starten zonder startkaart op een officiele wedstrijd. Dan zou ik een paar onderlinge wedstrijden opzoeken.

Dat is mijn vraag niet.....ik wil graag advies/antwoord/duidelijkheid op mijn vraag en niet wat wel en niet mag

gomir

Re: 2de startpas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 17:41

Als je nu een gelimiteerde startpas aanvraagt mag je in 2013 nog vier proeven rijden. Start je er meer dan wordt de startpas automatisch geupgrade naar een ongelimiteerde startpas en krijg je een rekening.
Als je na 1 oktober een ongelimiteerde startpas aanvraagt betaal je de prijs van een gelimiteerde (of iig ongeveer) en mag je in de rest van 2013 onbeperkt starten.

Als je al een geldige startpas hebt kun je 25-9 voor de punten rijden, heb je die niet dan kun je niet meedoen (tenzij de vereniging je ter wille is en HC starten zonder startpas toestaat).