Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar mag dat, na 18 jaar bij de pony's blijven starten? in dat geval kan ik gewoon in januari een startkaart aanvragen en nu nog even door oefenen
wist dat helemaal niet! joycesmeenk schreef:naranga als je 18 word kan ze prima op haar ponytje wedstrijden rijden maar ze moet dan wel bij de paarden en bij de KHNS site kan je gewoon een pas aanvragen volgens mij staat er dan wel welke je moet je hebben
Frederieke_ schreef:Ja daarom! is ook voor de lol en ervaringmaar mag dat, na 18 jaar bij de pony's blijven starten? in dat geval kan ik gewoon in januari een startkaart aanvragen en nu nog even door oefenen
wist dat helemaal niet!
Citaat:Wanneer je vanaf 1 oktober een startpas aanvraagt, profiteer je van een mooie korting, je betaalt dan voor een startpas voor een paardencombinatie € 57,50 (normaal € 78,25) en voor een ponycombinatie € 36,75 (normaal € 57,50). Met deze startpas kun je voor een gereduceerd tarief onbeperkt starten tot 31 december 2013. Ook wanneer je een gelimiteerde startpas hebt aangevraagd vanaf 1 oktober, of je hebt reeds een actieve gelimiteerde startpas kan je hiermee de laatste drie maanden onbeperkt starten.