larabo schreef:Leuk dat je meedoet met het hippisch festijn!
Ik ben 1 van de organisatoren, dus als je vragen hebt kun je mij altijd pb'en. Maar wees gerust, het komt vast wel goed! Het is bedoelt als oefenspringen, dus er zullen veel meer mensen zijn die een keer weigeren of verkeerd parcours springen. Het is in principe de bedoeling dat je het hele parcours gewoon mag uitrijden (dus ook na meer dan 3 weigeringen) tenzij je pony natuurlijk zoveel gaat weigeren dat het echt te lang gaat duren ,maar dat is zelden zo.
Wat betreft het parcours onthouden, gewoon parcours lopen en dan nog even voor jezelf het parcours in je hoofd herhalen en dan komt het vast goed! (er hangen ook altijd cijfers aan de hindernissen)
Het terugvallen in draf is helemaal geen probleem! gewoon rijden wat je zelf het fijnst vindt. Ook al wil je het gehele parcours in draf afleggen is dat gewoon toegestaan, je zult dan alleen waarschijnlijk niet de snelste tijd hebben. Als je toch nog vragen hebt hoor ik het wel!
We hopen op een hele gezellige en drukke dag!
Ehh het hippish festijn is volgens mij in varsseveld en het pony's springen pas op 21 september.....