Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sharon_quiz schreef:In de B hoeft je paard niet per se aan de teugel, als hij maar wel ontspannen is. Zorg er in ieder geval voor dat de aanleuning constant is. Dus niet het ene moment wel en het andere moment niet nageeflijk. Veel succes 11 augustus!
Alles leert vanzelf!
heb nu les van iemand anders en het gaat al stukken beter... Gewoon wat langer inrijden zodat ik mijn paard 'er doorheen' krijg en dan loopt hij de proeven ook wel goed.. Alleen met middendraf en middenstap moet ik aanleuning zien te houden.. Maar ga hem vanaf 1 augustus leasen, heb nog 3 lessen en 2x vrijrijden. Ik ga niet op wedstrijd met het idee van ik kan het en ik moet en zal mijn punten halen.. Maar ik ga met het idee: moet ik aan nog meer dingen werken dan ik zelf denk, gaat het goed voor mijn eigen gevoel, heb ik lekker gereden, heb ik ervan genoten...
cindyheyyou schreef:Dankjulliewelheb nu les van iemand anders en het gaat al stukken beter... Gewoon wat langer inrijden zodat ik mijn paard 'er doorheen' krijg en dan loopt hij de proeven ook wel goed.. Alleen met middendraf en middenstap moet ik aanleuning zien te houden.. Maar ga hem vanaf 1 augustus leasen, heb nog 3 lessen en 2x vrijrijden. Ik ga niet op wedstrijd met het idee van ik kan het en ik moet en zal mijn punten halen.. Maar ik ga met het idee: moet ik aan nog meer dingen werken dan ik zelf denk, gaat het goed voor mijn eigen gevoel, heb ik lekker gereden, heb ik ervan genoten...
Natuurlijk moet ik positief zijn en denken ik kan het, maar ik ga niet meteen persee voor mijn punten.. Ik doe het voor de ervaring
vooral met die 172
ik had alleen hoger kunnen halen..
er stond heel vaak bij het commentaar: 'mag actiever' en bij middendraf 'mag meer'