Mag m'n zusje meedoen aan het kring- (en regio)kampioenschap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sharon_quiz

Mag m'n zusje meedoen aan het kring- (en regio)kampioenschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-13 13:27

Hallo allemaal,

Mijn zusje is B+12 met het paard waar ik Z2 startgerechtigd mee ben. Mag zij dan wel gewoon meedoen aan het kringkampioenschap en eventueel het regiokampioenschap? Ik ga niet meedoen aan de kampioenschappen deze zomer.

Ik heb hier ooit iets over gelezen in een reglement, maar kon dat nu niet zo gauw terugvinden. Ik heb ook de KNHS gebeld en mij werd verteld dat zij gewoon mag starten. Toch wil ik het voor de zekerheid hier ook nog eens vragen. Ik weet namelijk niet zeker of de KNHS-medewerkerster mij goed begrepen heeft, daar ik meen iets gelezen te hebben over kampioenschappen rijden op een paard dat op hoger niveau loopt.

Hopelijk kan een van jullie mij hier meer over vertellen.

Alvast bedankt!

Groetjes Sharon

Scum

Re: Mag m'n zusje meedoen aan het kring- (en regio)kampioenschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 18:05

Als jij er dit seizoen Z mee bent gestart zou dat normaalgesproken niet mogen.

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 21:09

Sharon, je zusje mag gewoon starten op de Kring/Regiokampioenschappen. Er mag 1 combinatie per discipline uitkomen op de kampioenschappen en je mag zelf de keuze maken.
Eerder was het inderdaad dat er in de hoogste klasse gestart moest worden maar dat is niet meer.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 21:14

Ik heb het hippiade reglement bekeken en daar staat idd niets in over de hoogste klasse.

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-13 10:36

Bedankt voor jullie reacties. Ik had dan waarschijnlijk ergens nog een oud reglement in mijn hoofd zitten. We kunnen dus met een gerust hart op pad :D