Ik hoop dat het hier goed staat, anders graag verplaatsen.
Ik zou graag een dressuur proef willen rijden ( heb gekeken welke mij het leukste lijkt, dat is proef B5)
en hieronder muziek draaien, tijdens dat ik de proef rij.
Is voor een feest, en leek me leuk om dat een soort kür op muziek te rijden, maar dan gewoon met B oefeningen, en in de proefjes zit eigenlijk wel alles (zoals stap draf galop, en de basis figuren) vandaar

Het proefje heb ik al een paar keer geoefend.
De tijd dat ik er over rij is ongeveer 5 min. Mijn paard heeft een normaal( niet extra snel of sloom) tempo, en is 1.65.
Nu was mijn vraag: Wie weet er een leuk liedje waarop je een dressuur proef kan rijden.
Het hoeft niet perfect te kloppen met de oefeningen die je op bepaalde stukken rijd, maar gewoon wat leuk bij elkaar past.
Als je een leuk liedje weet maar je weet niet of het bij die proef past, maakt niet uit, mag je het hier ook plaatsen, alle reacties zijn welkom.
Ik hoop heel erg dat jullie me kunnen helpen, ik heb zelf al naar een aantal liedjes gekeken, vindt vooral de wat moderne liedjes van nu leuk.
Echt alle reacties zijn welkom, ik hoop dat jullie me echt kunnen helpen! Ik ben zelf ook al veel aan het zoeken

Als er iemand is die dit wel eens eerder gedaan heeft of andere dingen die hier mee te maken hebben \ er op lijken, mag je ook plaatsten!
Alvast heel erg bedankt, jullie zouden mij er heel erg mee helpen!
Ik hoop dat het verhaal niet te onduidelijk is geworden

Even nog voor de zekerheid, het is niet voor een officiële wedstrijd etc, maar gewoon voor een bekende, als verassing.
Het handigst is een liedje die ook ongeveer 5 min duurt, anders is het zo zonde als je midden in een lied de muziek moet stoppen. Maar als je denkt dat je echt een heel leuk liedje weet die korter of langer duurt mag je het ook zeggen .
Groetjes