Ondertussen werden de paarden er ook niet jonger op en als dieptepunt heb ik Händell vorige maand moeten laten inslapen.
Daardoor kwamen alle plannen die ik met hem had weer boven en vind ik het toch heel jammer dat er weinig tot niets van terecht is gekomen.
Dit wil ik met Ustinov eigenlijk niet laten gebeuren en heb dus een paar beslissingen genomen.
Ten eerste stap ik per 1 januari uit de M.E, dat scheelt me al erg veel tijd omdat ik dan niet meer meerdere dagen van huis af hoef (volgende week gaan we weer 3 dagen naar Maastricht).
Ook wil ik per 1 januari 32 uur gaan werken, ik heb de toestemming nog niet binnnen maar verwacht wel dat ik die krijg.
Zoals ik m´n planning nu gemaakt heb kan ik dan elke dinsdag naar de rijvereniging en ben ik om het weekend vrij.
Komend jaar wil eerst met de merrie´s gaan starten om te kijken wat er zoal veranderd is en in 2005 is Ustinov dan aan de beurt.
Ik moet nog wel een hele hoop met de KNHS gaan regelen want ik sta nu bij m´n beiden verenigingen als 2e gezinslid en krijg geen P&S meer, bovendien is mijn persoonsnummer naar iemand anders gegaan en zijn al mijn gegevens foetsie

Wel heb ik onder een ander combinummer enkele concourstuigpaarden op mijn naam staan die ik nog nooit gezien heb

Ik moet dus van de week maar eens langs bij het KNHS/Federatiecentrum om een en ander eens te gaan regelen.
Een hoop plannen dus, ben benieuwd wat daar volgend jaar om deze tijd van terecht is gekomen