Eerste keer wedstrijd rijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

femke307

Eerste keer wedstrijd rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 13:59

Hallo forummers,

Ik wil gaan beginnen met het rijden van wedstrijden met mijn verzorgpaard. Ik rijd sinds 2 maanden ongeveer op haar, en sinds dien ben ik van de manege af ( dus rijd daar geen lessen meer ). Wel heb ik nog een geldig FNRS boekje ( dat blauwe ) en ik heb 6 jaar les gehad op de manege. Nu wil ik dus F proefjes gaan rijden alleen kan ik dat doen zonder dat ik les heb op de manege? Ik weet wel dat je proefjes kan rijden met een niet-manege paard op onze manege. En kan ik dan ook instromen tot F5 bijvoorbeeld want ik denk dat het anders echt te makkelijk is.

Groetjes

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 13:59

Is het niet handiger om deze vragen gewoon aan de manegehouder te vragen? Die weet precies welke regels zijn manege heeft.

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 14:02

hoi ja hoor je kunt gewoon meedoen aan fnrs wedstrijden als je manege het goed vind dat er vreemde paarden op de manege komen. je kunt met je verzorgpaard starten in de klasse waar je met de manegepony's ge eindigt bent

femke307

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 14:03

litilaura schreef:
hoi ja hoor je kunt gewoon meedoen aan fnrs wedstrijden als je manege het goed vind dat er vreemde paarden op de manege komen. je kunt met je verzorgpaard starten in de klasse waar je met de manegepony's ge eindigt bent

Oke, dankjulliewel! Dit wordt trouwens wel mijn eerste keer dat ik een wedstrijd rijd, vandaar dat ik het vroeg over dat instromen haha!

kimmiedas

Re: Eerste keer wedstrijd rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 17:55

vilgens mij kan het gwn