Hier even mijn verhaal, en of jullie meningen, tips, advies of leuke reacties hebben.
Ik ben 22, en heb een Welsh B pony (Niet zo'n iel beestje hoor).
Zij is nu 4, en ongeveer 1.22 groot.
Zelf ben ik 1,63, en heb een normaal postuur.
Ik rijd zelf op haar voor recreatie, en af en toe een onderlinge wedstrijd.
Dit beviel me wel, en nu ben ik mij aan het inlezen, om volgend jaar misschien officiele wedstrijden te starten.
Ik weet dat ik veel commentaar ga krijgen, dat ik misschien iets te groot ben, en het plaatje niet mooi meer is.
Maar het zit zo, deze pony is mijn maatje, en ik weet dat mensen misschien gaan zeggen, koop een grotere pony, maar dat zou betekenen dat ik haar weg moet doen, ik kan geen 2 pony's onderhouden. En ik doe mijn maatje NIET weg... Ik wil met haar zoveel mogelijk dingen doen, zoveel mogelijk leren.
Ik heb het over ik, maar natuurlijk denk ik ook aan mijn pony, wat zij aankan. Zodra ik zie dat ik haar er niet gelukkig mee maak, het serieuze zwaardere werk, stop ik direct.
Zouden jullie het uberhaupt durven, met een kleine pony tussen de paarden gaan starten? Je wordt natuurlijk wel flink aangekeken...
Of rijden jullie zelf met een <C pony tussen de paarden?
Dit topic is bedoeld voor advies, tips, ervaringen en leuke reacties.
Reacties van "Je bent te zwaar/groot" negeer ik, gezien buitenstanders er totaal geen beeld van hebben.
Wegens privacy plaats ik ook geen foto's.
Dus laten we het allemaal leuk houden, want ik ken Bokt

iedereen snapt toch wel dat je geen ambities hebt om een tweede salinero van je pony te maken. Ga gewoon starten bij leuke kleine verenigingen en kijk even wat de reacties zijn. Zijn ze zo erg dat het niet leuk meer is om te starten, dan weet je dat en ga je andere leuke dingen doen met je maatje. Als je op de protocollen duidelijk dingen ziet staan waar op neer komt dat jij en je pony geen match meer zijn in de wedstrijdsport dan heb je iig je bevestiging. Toch?
Pony heeft er ook plezier in en gaat absoluut niet meer weg.