En waar ik ZOOOOO enorm boos van kan worden

Enfin, ze komt op de een of andere manier de ring binnen (lees: met paard op 2 achterbenen). Dan met groeten aan het begin van de proef, laat het paard fantastische hogeschoolsprongen zien, inclusief de pirouette om de achteras op 2 benen

Zij krijgt dus 160 punten voor een supermegabaggerproef, terwijl de overige 29 er bekaaid afkomen. Sommigen van ons hebben een hele nette, winstpuntwaardige proef neergezet (daar reken ik mezelf dan ook maar bij, want het ging echt lekker) en wij worden gewaardeerd met (schrik niet)

En je raad het al: de jury was gevlogen. Voor die prachtige pirouette kreeg E. mooi een 3, terwijl dat gewoon een 1 -2 moet zijn, mijns inziens.
Waarom gaat die jury eerder weg? Is ze gewoon bang om ons op haar dak te krijgen? Iedereen *ja, ook de prijswinnaars* was echt kwaad. Dit sloeg echt helemaal nergens op en degene die je erop aan wilt spreken, is gevlogen!!!

Kun je tegen zo'n jury iets beginnen of sta je machteloos in dit geval? Ligt het aan de selecties of ligt het gewoon aan het niveau van de ruiters?
Iig, volgende week heb ik een niet-selectiewedstrijd en dan gaat er een cameraploeg mee die alles vastlegt op tape, zodat ik precies kan zien hoe en wat er allemaal dan met mijn proef mis is (want ik weet het nu echt niet meer