Heb je ook in de reglementen gekeken, daar staat wel veel in volgens mij. Er zitten er ook wel op bokt, Snoeppig, Cleo? en Jill?? bv.
stoplicht
Geplaatst: 21-05-13 18:20
Als je een punt in het ZZ-licht hebt, mag je Young Riders starten (t/m het jaar waarin je 21 wordt). Neem aan dat je dan gewoon kunt inschrijven bij Subtop wedstrijden waar ook de Junioren en Young Riders zijn uitgeschreven.
vur
Geplaatst: 21-05-13 20:31
Dit is wat ik tot nu toe heb kunnen vinden.
Internationale proeven Ook internationaal rijden kan op verschillende niveau’s. Hier volgt nog een kort overzicht van de klassen die internationaal verreden worden.
Pony’s: Internationale wedstrijden rijden met een pony kan alleen van je 12e tot en met 16e levensjaar, daarnaast moet je met een C of D pony zijn opgenomen in de klasse Z2 dressuur. Junioren: Je mag starten bij de junioren van je 14e tot en met je 18e levensjaar, en je moet met een paard opgenomen zijn in de klasse Z2 dressuur. Young Riders: Dit is de leeftijdscategorie van 16 tot en met 21 jaar. Je moet met je paard zijn opgenomen in de klasse ZZ-Licht. Senioren: Internationale wedstrijden op Lichte, Midden en Zware Tour niveau zijn allemaal senioren wedstrijden.
snoeppig
Geplaatst: 22-05-13 21:06
Ik heb tot en met afgelopen jaar YR gestart. Wat wil je precies weten?