Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Zeker als je nu al zegt dat jij serieus dressuur wil rijden en je zus allround. Of dat goed gaat is de vraag. Daarnaast gaat je zus neem ik aan een keer uit huis en dan? Blijft ze in de buurt of gaat ze verderweg wonen? Hoe moet dat dan met het paard? En vinden jullie allebei hetzelfde type paard leuk? Wie betaalt het paard? etc etc

Maaike162 schreef:Genieten is de manier om goed te worden. Samen met nieuwsgierigheid, als je het leuk vindt om te leren over paarden en hun gedrag leer je ook beter rijden. Samen een paard is idd wel een risico, ik weet natuurlijk niet wat voor band je met je zus hebt, dus dat is lastig te zeggen.
Maar ik zou je dromen nooit zomaar weggooien! Wie weet lukt het wel over 4 jaar!
Angel2002 schreef:Maaike162 schreef:Genieten is de manier om goed te worden. Samen met nieuwsgierigheid, als je het leuk vindt om te leren over paarden en hun gedrag leer je ook beter rijden. Samen een paard is idd wel een risico, ik weet natuurlijk niet wat voor band je met je zus hebt, dus dat is lastig te zeggen.
Maar ik zou je dromen nooit zomaar weggooien! Wie weet lukt het wel over 4 jaar!
dankuwel mevrouw , hier heb ik wat aan ik heb een hele goede band met mijn zus als ze het huis uit gaat gaat het paard mee en ik ook
ciaraciara schreef:ik rij 7 jaar en bij de F'jes zit ik ook pas bij de f4 hoor, heb ze alleen al jaaaren niet gereden, rij nu veel buiten met mijn pony of gewoon n de bak, als je gewoon goed kan rijden moet dat prima lukken
ik ben nu 14, maar ik heb Ciara dan ook al bijna 7 jaar(sinds ze is geboren) maar 15 is een prima leeftijd om met een eigen pony een band te beginnen! ik zou er dan gewoon voor gaan als het kan (: