Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
XxDancexX schreef:In de B word je daar toch niet op getest
JustLizz schreef:Ik had inderdaad de lijst van de FEI erbij gepakt, maar daar werd ik niet veel wijzer van.
Op de site van de paardendrogist heb ik bij het ingredient hennepolie gekeken en daar staat bij dat het gegarandeerd dopingvrij is.
Mijn ervaringen met de paardendrogist zijn erg goed en ik ga er vanuit dat ze dit ook goed uitgezocht hebben. Voor de zekerheid bel ik denk ik ook even de dierenarts/KNHS op.
Thnx voor jullie reacties in ieder geval!

sharonsonja schreef:Dan alsnog moeten ze precies jouw paard testen, dus zo'n steekproef is een naald in een hooiberg.Hallo, ik zag dit onderwerp staan en dacht toch even kijken.
In de basis niveau wordt je vaak niet getest, maar zou het geen slecht idee vinden om dit te doen.
er was ook een vrouw bij ons op stal die haar paard kalmering spul gaf voor dat ze op wedstrijd ging en dit product is niet toe gestaan Vindt het jammer dat hier niet meer toezicht op word gehouden!
Ik zeg altijd het moet leuk blijven

MirandaFuego schreef:sharonsonja schreef:Dan alsnog moeten ze precies jouw paard testen, dus zo'n steekproef is een naald in een hooiberg.Hallo, ik zag dit onderwerp staan en dacht toch even kijken.
In de basis niveau wordt je vaak niet getest, maar zou het geen slecht idee vinden om dit te doen.
er was ook een vrouw bij ons op stal die haar paard kalmering spul gaf voor dat ze op wedstrijd ging en dit product is niet toe gestaan Vindt het jammer dat hier niet meer toezicht op word gehouden!
Ik zeg altijd het moet leuk blijven
Die vrouw doet het hopelijk voor haar paard (een erg gestressed paard is beter af als ie rustig is) en niet voor de beste prestatie, dan snap ik het nog wel.
Maar ik zou het zelf nooit doen.