wat moet ik kiezen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jumerenik

wat moet ik kiezen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-13 20:56

allereerst sorry als het verkeerd staat. wil iemand hem dan alsjeblieft versplaatsen

hoi, ik zit met een probleem. ik moet gaan kiezen, want het zit zo

er is een weekend egens in juni(ben de datun even kwijt) daar kan ik op vrijdag een cross rijden in ermelo. als ik de cross rijd dan heb ik waarschijnlijk mijn eerste winspunt in het M verzameld en daardorr kan ik uitgenodicht worden voor de rabo talenten dag in ermelo. de dag daarna zijn de kringkampioenschappen in nh. heel leuk om aan mee te doen en ik wil eigelijk heel graag starten. maar nu ben ik voor de dag daarna uitgenodicht om nh. zeeland en zh te vertegenwoordigen op een landen wedstrijd. die kans heb ik maar 1 keer in mijn pony jaren. maar 3 dagen rijden is teveel en ik wil het allemaal zo graag...

wat zouden jullie in mijn geval doen.

(ik kan wel 2 dagen achter elkaar rijden.)

Happysuus

Re: wat moet ik kiezen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 09:46

Druk & leuk weekend!
Ik zou dag 1 en dag 3 kiezen. Heeft je pony tussendoor ook een dagje rust.
Dag 1 omdat je dan kans maakt uitgenodigd te worden voor de Rabo talentendag, dag 3 omdat het voor jou "a once in a lifetime" ding is in je ponyjaren :D

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 10:21

maar dan mis ik de kringkampioenschappen en kan ik volgensmij niet naar de regio. mijn moeder gaat ook nog even met degene die mij iutgenogicht heeft praten of het wel een goed idee is om tte gaan. volgen die mevrouw staat het nameijk best hoog en breed en omdat je het in een team doet verpest je het voor derest als jij op sprong 1 tweee weigeringingen hebt. en dat wil ik oook niet op mijn geweten hebben.

Nynke_Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 11:32

Moeilijke keuze zeg! Ik begrijp dat je geen 3 dagen achter elkaar wilt rijden.

Misschien een overzicht maken met van elke dag de + en - punten, zodat je beter kunt beslissen?
Ik zou denk ik de cross rijden, en de landenwedstrijd. Maar dat is mijn keuze ;)

Succes met de dingen die je uiteindelijk gaat doen :D

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 11:57

ik heb besloten!!!

ik ga voor de cross en de kringkampioenschappen. de reden van mijn keuze is, dat ik iemand anders heb gesproken. haar pony is van het zz trerug gegaan naar het m, omdat ze bij de landen wedstrijd heeft gesprong. ze zij dat het echt heel hoog en breed stond, ook zegt ze dat deze kans vaker voor gaat komen dan deze ene x. ook heb ik het met mijn trainer gesproken hij zij da mijn pony er al klaar voor was maar dat ik mischien gewoon niet genoeg ervaaring heb op nog hoger dan z. en ook wat ik al eerder heb gezecht ik wil het niet verpesten voor de rest.