De enquête gaat over het welzijn van de paarden tijdens het transport. Hierbij moet je denken aan het vervoer binnen Nederland naar concoursen, klinieken, hengstenhouders, keuringen en dergelijke. Komen jullie problemen tegen, zo ja wat voor problemen.
Ik heb hem ingevult, maar bij de vraag zelf rijden of iemand anders zat ik te zweifelen. Simelweg omdat ik geen rijbewijs heb en mijn moeded rijd. Maar ik betaal haar niet.... Ik heb maar ingevult dat ik zelf rij...
Staat toch ook niet bij dat je iemand anders betaald je paard laat vervoeren? Staat gewoon of je zelf rijdt of niet, in jouw geval laat je dus iemand anders rijden.
Ik heb hem ingevuld, vind hem wel erg summier gezien het onderwerp, zou je zoveel meer vragen over kunnen stellen.
Jawel: Met wat voor vervoersmiddel gaat u op pad? Rijdt u zelf of huurt u iemand in? Die u ook moet betalen. Dat is gekopieert
miekie291
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-13 10:27
Ja dat klopt, maar ik heb het klein gehouden, anders wordt mijn onderzoek veel te groot en dat ga ik niet redden voor mijn opleiding, misschien nog iets om er na mijn opleiding mee verder te gaan.
Nee het staat er wel, wat als je iemand inhuurt die je betaald is het commercieel vervoer en ik kijk alleen naar het niet-commercieel. Dus Noorhermans1 zoals jij het hebt ingevuld klopt het wel
Ik heb hem ook voor je ingevuld succes met je onderzoek!
Motje11
Geplaatst: 09-05-13 13:05
Ik heb hem ook ingevuld. Ik hoop dat je ons ook informeert over de uitkomsten. Dat vul ik altijd in bij deze enquetes en ik heb helaas nog NOOIT informatie van iemand ontvangen...