startpas...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HindaFree

startpas...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-13 22:03

hoe zit het nou eigenlijk?

ik zou graag willen starten. heb mijn nieuwe paard sinds eind januari.

is het nog steeds zo dat je pas later in het jaar kan aanvragen en dan vanaf januari 2014 kan starten?
dat half geld is geen optie namelijk anders. dan kan ik net zo goed wachten tot jan. ivm dat ik voorlopig alleen buitenwedstrijden kan rijden

alvast bedankt!

Anoniem

Re: startpas...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:06

Hoe bedoel je precies? Je kan gewoon een startpas aanvragen wanneer je maar wilt. Je betaald dan gewoon de volle mep. Pas wanneer je een startpas aanvraagd die in oktober ingaat dan betaal je voor die drie maanden half geld.

Sjoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:08

je kan een startpas aanvragen wanneer je wilt!

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-13 22:10

maar dan betaal je tog de volle mep tot nu januari? sorry ben een leer wat betreft wedstrijden en ook niemand in de buurt die mij zo de duidelijke antwoorden kan geven.

waarom maken ze het niet gewoon zo van 1 juni 2013 gaat hij in en 1 juni 2014 krijg je weer een rekening :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:13

Ja je betaald gewoon de volle mep.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:16

HindaFree schreef:
maar dan betaal je tog de volle mep tot nu januari? sorry ben een leer wat betreft wedstrijden en ook niemand in de buurt die mij zo de duidelijke antwoorden kan geven.

waarom maken ze het niet gewoon zo van 1 juni 2013 gaat hij in en 1 juni 2014 krijg je weer een rekening :P

Omdat het gewoon zo is, nu aanvragen (heb net mijn menstartpas geactiveerd voor mijn pony) betekend volle mep betalen.
Na 1 okt in laten gaan, dan heb je korting.
Vind het ook niet reusachtig handig, maar het is nou eenmaal zo.

Uiteraard eigen keuze of je nu lid wordt of pas in oktober of pas jan 2014.
Ik ga echter genieten van het buiten seizoen, met mijn pony die gelukkig hersteld is van blessure.