Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Iedereen heeft slechte en goede dagen
.

nadja15 schreef:Oftewel; dikke mensen kunnen en mogen niet paardrijden?
Maar wat mogen ze dan wel? Voetbal? Nee, daar lopen ze niet hard genoeg voor. Turnen? Nee, niet lenig genoeg voor. Je gaat mensen selecteren en beoordelen op bepaalde vaardigheden/functioneringen en dat vind ik ergens een vorm van discriminatie... Je gaat toch ook niet een Marokkaan weigeren bij een voetbalclub omdat ze nou eenmaal gewelddadiger zijn?
xSlvna schreef:nadja15 schreef:Oftewel; dikke mensen kunnen en mogen niet paardrijden?
Maar wat mogen ze dan wel? Voetbal? Nee, daar lopen ze niet hard genoeg voor. Turnen? Nee, niet lenig genoeg voor. Je gaat mensen selecteren en beoordelen op bepaalde vaardigheden/functioneringen en dat vind ik ergens een vorm van discriminatie... Je gaat toch ook niet een Marokkaan weigeren bij een voetbalclub omdat ze nou eenmaal gewelddadiger zijn?
Wat een vooroordeel, dat dikke mensen langzaam en niet lenig zijn is een feit, dat Marokkanen gewelddadiger zijn niet (nog niet...).
![]()
Echt te dikke mensen mogen in mijn ogen niet paardrijden, een paardenrug is niet gemaakt om op te zitten, laat staan met 90/100 kilo.
xSlvna schreef:Je zegt het zelf?![]()
Dikke mensen zijn minder snel dan slanke mensen, dat is gewoon een feit (en natuurkundig te controleren, zwaartekracht ed.).