Alleen is het geen wedstrijd jasje maar een gewone blazer.
Ik heb nooit van 'gewone standaard' jasjes gehouden, en vond blauw altijd wel erg mooi.
Maar een paar 100 euro uitgeven voor zoiets vind ik niks en dus een gewone blazer maar omtoveren tot wedstrijdjasje!
Nu de vraag, hoe ga ik hem pimpen?
Ik rij namelijk bruin wit en blauw. Bruine laarzen, witte broek, blauw jasje dan, wit haarnetje, en een bruine cap.
Tuig van pony is ook bruin. Handschoentjes zijn ook wit met blauw opdrukje.
Ik vind mijn jasje hoe die nu is dus een beetje saai.
- Sowieso wil ik er een derde knoop op, gewoon erboven, maar wat voor knoop? Bruine knopen? Gewoon deze blauwe houden, of er gewoon zilveren op laten zetten?
- Ik zou ook iets met het kraagje willen doen, misschien een bruin randje erop laten naaien/stikken? (sorry haar zit er hier voor maar iedereen weet wel hoe een kraagje eruit ziet
)- En iets met de zakken, ook misschien een bruin randje erop?
- Ook vond ik die opdruk aan de achterkant bij dit jasje (http://s1202.photobucket.com/user/felin ... d.jpg.html) erg mooi. Misschien zoiets erop laten zetten? Of zit je dan met copyright ofzo?
Dat waren mijn 'voorlopige' ideeen wel

De bedoeling is om in de toekomst (paar maanden) te gaan springen ermee (moet het dan nog ingekort worden???), dressuur voorlopig ook wel een beetje. Fnrs gaan we in beginnen en Knhs staat komende jaren nog niet in mn agenda.
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen

Het jasje nu:

Mijn pony:
Ook niet bij de FNRS.
Nah dan had ik liever een bruin jasje gehad. 
Ik heb helemaal niks qua bling en vind het ook niet echt iets voor ons.

nog nooit een naaimachine of naald en draad aangeraakt