Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
little_king schreef:Ik heb de KNHS ook wel eens een uitslag zien hangen waar alleen de laatste 5 geen wp hadden van de 25.
En ik die ring ook gezien had en dat niet terecht gepunt is in mijn ogen.
Dus ik denk dat je dat altijd wel houd.
little_king schreef:Er is ook niets aan dat als je weet dat je slecht rijd nog een wp hebt.
Maar is dat dan altijd zo? Gezien het Z op zondag kon ik dat er niet uit opmaken.
little_king schreef:Fitzroy,
Laat die mensen toch lekker rijden, je hebt er toch geen last van? Het spekt alleen de KNHS.
.
shirleyp schreef:little_king schreef:Er is ook niets aan dat als je weet dat je slecht rijd nog een wp hebt.
Maar is dat dan altijd zo? Gezien het Z op zondag kon ik dat er niet uit opmaken.
Ik hoop en denk het niet. Er zullen ook juryleden zitten die reëel punten en ruiters bij zitten die de punten dubbel en dwars waard zijn. Het gaat om de ruiters die op reguliere wedstrijden 5 tot 10 punten lager gewaardeerd worden. Zij vertalen dat soms naar: 'Op wedstrijden waar ik tegen KWPN'ers moet rijden start in met -10 bij sommige juryleden'. Terwijl de werkelijkheid dus eigenlijk net andersom lijkt te liggen.
Leonoor schreef:Toevallig heb ik voor deze wedstrijd de juryleden geregeld en ook bij 3 van hun geschreven. Een aantal hadden nog nooit eerder op een koudbloedwedstrijd gejureerd (daar heb ik bewust voor gekozen) en ik heb nooit gevraagd om soepeler te jureren dan anders. Beter gezegd, bij 1 jury heb ik zelfs nadrukkelijk aangegeven dat er conform KNHS gejureerd moest worden (toen zei mij heel voorzichtig vroeg of ze soepeler moest zijn heb ik dat duidelijk geweigerd).
Nynke1 schreef:Leonoor schreef:Toevallig heb ik voor deze wedstrijd de juryleden geregeld en ook bij 3 van hun geschreven. Een aantal hadden nog nooit eerder op een koudbloedwedstrijd gejureerd (daar heb ik bewust voor gekozen) en ik heb nooit gevraagd om soepeler te jureren dan anders. Beter gezegd, bij 1 jury heb ik zelfs nadrukkelijk aangegeven dat er conform KNHS gejureerd moest worden (toen zei mij heel voorzichtig vroeg of ze soepeler moest zijn heb ik dat duidelijk geweigerd).
Ehh... Dit is een KNHS jurylid??