Animo voor I-phone voorlees-app dressuurproefjes?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Is er animo voor dit idee

Nee, lijkt me helemaal niets en overbodig
21 (5%)
Nee, ik heb geen Iphone
80 (21%)
Ja, lijkt mij een leuk idee maar ik zou er niet voor betalen
109 (28%)
Ja, lijkt mij een leuk idee en ik zou er 0,50€-1,50€ voor betalen
65 (17%)
Ja, lijkt mij een leuk idee en ik zou er 1,50€-3,00 voor betalen.
65 (17%)
Ja, lijkt mij een leuk idee, en ik zou er €3,00-5,00 voor betalen.
39 (10%)

Totaal aantal stemmen: 379

Reformer

Animo voor I-phone voorlees-app dressuurproefjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-13 15:23

Hallo Bokkers,

Samen met een kennis zijn wij aan het kijken wat de mogelijkheden zijn en hoeveel animo er is voor het maken van een dressuur-app voor de iphone. Degene met wie ik dit ga proberen maakt regelmatig populaire apps voor de iphone.

De bedoeling is dat de APP voorlopig tot en met het M2 zal werken op GPS of op tijd, dat de proef die je wilt oefenen voorgelezen word door de telefoon. Dus NIET voor tijdens de wedstrijden uiteraard, maar gewoon, als je wilt oefenen voor wedstrijd en je even niemand vind die je proef voor kan lezen. Ik zelf ken dit probleem en loop hier vaak tegenaan, en tuurlijk kan je je proeven uit je hoofd leren, maar die kunst heb ik niet :') .

Op dit moment word er gewerkt aan de B nummer 3 proef om deze uit te proberen. Mocht het werken zoals we zouden willen, gaan we de andere proeven tot het M2 programmeren, indien hier natuurlijk animo voor is.

Dus mijn vraag aan jullie is of jullie denken dat er genoeg animo voor is, er vanuit gaande dat de app uiteraard goed werkt. Dus reacties als; dat is onmogelijk, gaat nooit werken etcetera zijn nu nog niet van toepassing, omdat wij er nog mee bezig zijn.

Áls het werkt, zou je het dan downloaden, en zou wat je er voor willen betalen? Gezien het maken van een app bij Iphone ook geld kost.

Groetjes Sabine
Laatst bijgewerkt door Reformer op 14-03-13 15:26, in het totaal 1 keer bewerkt

miisshOrse

Re: Animo voor I-phone voorlees-app dressuurproefjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 15:25

Ik zou er zeker interesse in hebben. Maar deze is alleen voor Iphone en niet voor android?

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 15:25

Handig voor thuis te oefenen en je niemand hebt om ff voor te lezen :j

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-13 15:26

miisshOrse schreef:
Ik zou er zeker interesse in hebben. Maar deze is alleen voor Iphone en niet voor android?

Voorlopig word de app alleen voor de Iphone, mits het echt een succes word kunnen we deze altijd ook toevoegen aan de Android market, maar ook zo een app aanmelden bij een bedrijf kost geld en het moet eerst allemaal goedgekeurd worden door Apple en Android voordat het de markt op mag.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 15:28

Lijkt me ideaal! Niet dat ik op dit moment wedstrijden rijd, maar toen ik dat wel deed was dit zeker een uitkomst geweest! Super handig om thuis je proeven te oefenen wanneer je maar wilt.

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 15:28

Leuk idee!
Jammer dat ik gebruik maak van Android.

Vraag me af hoe dit in z'n werking gaat aangezien ieder paard andere gangen heeft enzo!

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 15:30

Ik zou ook interesse hebben, mits hij voor Android komt..

JMH

Super idee! *\o/*
Heb al eens iets dergelijks geprobeerd met inspreken/afluisteren met rijden maar helaas werkt dat voor geen meter bij mij... Zou het dus absoluut downloaden, ook als er een vergoeding tegenover staat.
Laat je het via Bokt weten als de app in de store staat? Ben ik de eerste die koopt! :D

byloulou

ik ben voor! heb je 2.99 voor over

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-13 15:30

DeniiSee schreef:
Leuk idee!

Vraag me af hoe dit in z'n werking gaat aangezien ieder paard andere gangen heeft enzo!

Als GPS mogelijk is zou dit kunnen in ieders paard zijn eigen tempo, alleen dan moet de GPS heel nauwkeurig zijn.
Vandaar dat we nu nog uitproberen of dit gaat werken, anders moet het op tijd en dan word dat inderdaad lastiger.

annoouukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 15:31

Het lijkt me wel een goed idee! Momenteel gebruik ik gewoon de PDF documenten via de site van de KNHS zelf, en komen dan in mijn dropbox dus de app is niet nutteloos, maar er zijn dus ook andere manieren ;) Maar de stem die erbij zit, nee die heb ik niet in mijn dropbox, dus dat zou super zijn!!

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-13 15:32

Als er veel animo is voor de Android is er altijd een optie om hem daar als eerste op de markt te laten komen, dat is niet uitgesloten en kan ook prima, alleen degene die de app maakt kent de weg beter bij de iphone dus was dat zijn eerste optie! :)
Laatst bijgewerkt door Reformer op 14-03-13 15:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 15:32

super idee....wil de app nu al downlaoden haha...
oortjes in en gaan :)

Lui_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 15:33

Ja lijkt me erg leuk en handig! Gewoon om lekker te oefenen. Alleen ik heb de optie: Nee, want ik heb geen iphone. En ook zou ik het prettig vinden als het een gratis app zou zijn. Dus als die gratis is en voor Android zou ik hem zeker downloaden op mijn telefoon :).

LalaVita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 15:34

Ik zou er zeker ook wel intresse in hebben. Het klink super handig. Vind 2.99 inderdaad ook wel een mooie prijs. Als het goed werkt zou ik dit er zeker wel voor over hebben. Heb helaas wel een android.

frensje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 15:34

Ja super idee! Ik neem de proeven nu op op mijn iphone door op youtube de proef te bekijken en hardop voor te lezen. Ik rij dan met oortjes in zodat ik de proef kan afspelen op mijn iphone. Ik vind het alleen zo vervelend om naar mijn eigen stem te luisteren :o
Ik heb er max 5 euro voor over

xanax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 15:36

Ik vraag me enkel af hoe dit gaat werken met GPS.
GPS is in principe maar nauwkeurig tot op 20 meter, dus met een piste van 20x40 wordt dit al moeilijk lijkt me.
Met wat truukjes hebben ze dit nauwkeurig gekregen tot op 3meter, maar dan nog, lijkt me technisch best uitdagend om dit consistent correct werkend te krijgen.

iig veel success :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 15:37

Wat een super idee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 15:38

Anne_mieke88 schreef:
super idee....wil de app nu al downlaoden haha...
oortjes in en gaan :)

Ik ook!

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 15:38

Ik zou het zeker downloaden ja, lijkt me erg handig tijdens het oefenen :)

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 15:39

Interesse!

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 15:39

Reformer schreef:
DeniiSee schreef:
Leuk idee!

Als GPS mogelijk is zou dit kunnen in ieders paard zijn eigen tempo, alleen dan moet de GPS heel nauwkeurig zijn.
Vandaar dat we nu nog uitproberen of dit gaat werken, anders moet het op tijd en dan word dat inderdaad lastiger.

Vraag me af op GPS zo nauwkeurig is, goed idee hoor, daar niet van ;)

Maar probleem: GPS, als je in een binnenbak rijdt --> vaak is binnen dat bereik toch minder.

Verder wat als je in een bak met een ander formaat rijdt? Kun je een app zo slim maken dat hij dat ook ziet? Of alleen ziet hoe je het in een 20 x 40 bak? GPS zou dan ook nog eens ingesteld moeten zijn op bochten :S Vraag me echt af of dit haalbaar is!

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 15:41

xanax schreef:
Ik vraag me enkel af hoe dit gaat werken met GPS.
GPS is in principe maar nauwkeurig tot op 20 meter, dus met een piste van 20x40 wordt dit al moeilijk lijkt me.
Met wat truukjes hebben ze dit nauwkeurig gekregen tot op 3meter, maar dan nog, lijkt me technisch best uitdagend om dit consistent correct werkend te krijgen.

iig veel success :)

Je zit dan inderdaad met het tempo van de combinatie... hoe ga je voor elkaar krijgen dat er op het juiste moment het juiste stukje word voorgelezen...

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-13 15:43

Lianne86 schreef:
Vraag me af op GPS zo nauwkeurig is, goed idee hoor, daar niet van ;)

Maar probleem: GPS, als je in een binnenbak rijdt --> vaak is binnen dat bereik toch minder.

Verder wat als je in een bak met een ander formaat rijdt? Kun je een app zo slim maken dat hij dat ook ziet? Of alleen ziet hoe je het in een 20 x 40 bak? GPS zou dan ook nog eens ingesteld moeten zijn op bochten :S Vraag me echt af of dit haalbaar is!

Dat is denk ik ook niet haalbaar. De app zal worden voor de proeven die verreden worden in een 20x40 baan, anders zouden we alle baanafmetingen moeten programmeren en dat is inderdaad niet haalbaar. Het zal gaan werken ( als het gaat werken ) op een 20x40 baan, dus als je een vierkant weiland hebt heeft het weinig zin, of de proef word te snel of te traag voorgelezen.

En zoals eerder beschreven hierboven, er word nu gekeken of de GPS nauwkeurig kan werken. Zo niet dan word het inderdaad op een bepaald tempo. Dan nog denk ik zelf, dat ieder zijn proef kan rijden, zo veel verschil zit er niet in alle paarden mits er in een normaal tempo word gereden ( Dus geen traag bijna in stap vallend paard vergelijken met een paard die alleen maar kei keihard door die baan knalt.. )
Laatst bijgewerkt door Reformer op 14-03-13 15:43, in het totaal 1 keer bewerkt

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 15:43

Lijkt me zeker handig!
Ik heb alleen ook nee gestemd, want ik heb helaas geen Iphone.
Anders zou ik er ook ong. 3 euro aan uit willen geven.