Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Linda714 schreef:Dat is per organisatie verschillend.
maar als jij via de dierenarts kan aantonenen dat je paard een blessure heeft dan (zou) je niet hoeven te betalen.
Ik heb dit zelf gehad met mijn paard ne hoefde toen niet te betalen
Picassox schreef:Nee, helemaal niet zoveel starts. Valt heel erg mee, 10 combinaties per klasse.
Ik ben bang dat ik gewoon ga/moet betalen. De betreffende contactpersoon voor de wedstrijdorganisatie is een zeer goede bekende van m'n vriend en schoonouders, dus ik wil geen gezeur. Maar toch ergens steekt het wel een beetje...
DaraBariton schreef:Vier stalgenoten(waaronder ik) hebben ons een paar maanden terug af moeten melden op dezelfde wedstrijd vanwege mogelijke droes op stal. (wat achteraf geen droes was) Wij moesten ook gewoon betalen. Wij konden ook niet anders dan betalen helaas. Hoop voor jou dat het niet hoeft maar ik heb gehoord dat een dierenartsverklaring niet geaccepteerd hoeft te worden door de wedstrijdorganisatie. Bij mijn stalgenoot werkte dit niet.
Chessie schreef:Je zou in principe gewoon moeten betalen, ookal heb je een dierenarts verklaring omdat veel verenigingen de kosten al hebben gemaakt na sluitingsdatum (juryvergoeding, prijzen etc)
neemt niet weg dat wij bij de vereniging vaak coulant zijn en bij goede reden niet volledig inschrijfgeld laten vergoeden (of soms helemaal niet als we een reserve hadden)
), lijkt het mij overigens dat een dierenartsrekening niks uit maakt. De vereniging maakt nou eenmaal kosten en die gaan uit van het inkomen dat jij meebrengt. Zij kunnen er natuurlijk niks aan doen dat je paard kreupel is. Ondanks dat het als eigenaar ook overmacht is, is het logisch dat het risico aan jouw kant ligt.