Wie doet er mee in HIERDEN 1e Selectie B +Z

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SigridB
Berichten: 149
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 12:47

Simone,

Gaat Kelly wedstrijden rijden met Dancer of doet op de manege mee aan een onderlinge wedstrijd?
Monique van Doorneveld doet ook mee in Almere alleen ze weet nog steeds niet of ze mee wil doen. Misschien kan jij erbij als ze zich toch afmeld. Maar dan moet je even bellen of er niet al meer mensen o pde wachtlijst staan.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 13:04

Dancer_Valou schreef:
Jij rijdt selectie daar zeker?

Ja, dat is per ongeluk gegaan. Eigenlijk wil ik mij daar nog even voor afmelden Haha!

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 13:27

Kelly rijdt die F proefjes met Dansie. Ze gaat nu voor de tweede keer F6 rijden, vorige wedstrijd was ze tweede *trots* met een dikke vette promotiepunt. Dan ook zondag nog op wedstrijd is een beetje te veel van het goede hoor, anders moet hij zaterdag twee proeven lopen en zondag twee proeven lopen en dinsdag weer naar Willemien op les, neh, laten we dat maar niet doen. hihihi

Volgende keer maar beter, wil jij mij laten weten wanneer daar weer wedstrijden zijn, dan gaan we gewoon met z'n allen naar Almere, gezellig!

Cornelie, ik mocht niet meerijden voor de selectie in die kring, dus ik heb mazzel Lachen

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:17

SigridB schreef:
He Cornelie

Heb je afgelopen vrijdag ook gestart in Nunspeet bij mevrouw Meijerink?? Lekker positief was ze....... Knipoog


Haha die heb ik ook een keer gehad, ze keek ook er vriendelijk Tong uitsteken
Ik zette een verschrikkelijke proef neer(1e wedstrijd) maar ik vond 136 nou net laag zat, bij 145 had ik ook wel geweten dat t niet goed is.

SigridB
Berichten: 149
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:59

Vroeger toen ik bij de pony's wedstrijden reed kwam mevrouw Meijerink bij een buiten wedstrijd altijd uit de auto na je proef om te kijken of je hoofdstel en zadel wel goed in elkaar zaten en of je pony wel goed was gepoetst (Ik had een schimmel......) Ze kan ook (nog steeds) erg uitvallen naar kinderen die om commentaar vragen na hun proefje. Ik denk dan: als je het jureren niet leuk vind dan moet je lekker iets anders gaan doen of misschien is het haar dagje uit om mensen af te zeiken.
Vooral in de B mag je best wel wat positiever jureren, maar ja wie ben ik.

SigridB
Berichten: 149
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 17:02

Simone,

Ik rij zondag bij Manege Pampushout in ALmere en niet bij Lies Beuker. Lies Beuker is de week erna alleen die zit al helemaal vol, als het goed is sta ik als 1e op de wachtlijst in de B. 18 januari is er weer wedstrijd in Pampushout weer 2 proefjes, ik heb me al opgegeven.

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 18:17

heey simone!!

RIJD JE OOK MEE Lachen

Ik snap er niks meer van..
HOelaat ik nou moet?
ik zie wel Knipoog
Hoop niet zo laat Tong uitsteken Haha

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 18:18

ik zie het al 16 18.54 Simone Deijs Dancer R.V Lelyruiters

DAN GA IK JE ZEKER ZIEN *LOL*

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 18:27

Oww de tijden zijn veranderd!!

IK MOET OM 18.41 Haha!

2 voor simone Lachen

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:36

SigridB schreef:
He Cornelie

Heb je afgelopen vrijdag ook gestart in Nunspeet bij mevrouw Meijerink?? Lekker positief was ze....... Knipoog


he sigrid,
hoi hoi nou nee wat een mens idat zeg qua jureren getver! ja ik ben iedere wedstrijd met cornely mee maar ze had zeker meer verdient hoor vond ik!
helaas zijn we er dus de 22e morgen dus niet,
maar een ieder die moet heel veel succes gewenst!
Groetjes joyce en sparky *LOL*

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 10:17

sparky5"]
[quote="SigridB schreef:
He Cornelie

Heb je afgelopen vrijdag ook gestart in Nunspeet bij mevrouw Meijerink?? Lekker positief was ze....... Knipoog


he sigrid,
hoi hoi nou nee wat een mens idat zeg qua jureren getver! ja ik ben iedere wedstrijd met cornely mee maar ze had zeker meer verdient hoor vond ik!
helaas zijn we er dus de 22e morgen dus niet,
maar een ieder die moet heel veel succes gewenst!
Groetjes joyce en sparky *LOL*
[/quote]

Zijn jullie er niet?
oo jammer

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 15:03

O ja, vergeten te melden, pride loopt niet helemaal zuiver Boos!

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 22:58

Nou.. weer een puntje !!

Ik had 160
Simone 159

Goed dus OK dan!
Maar toch vond ik het niet zo gaan *LOL*

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 20:04

En michele?
en je vriend?

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 07:57

Nou ik was wel erg blij met hoe het paard liep was alleen 20 minuten ingelopen dus echt helemaal los was ze niet.
Maar goed het begon al leuk, kon 1 handschoen niet vinden dus ik druk aan het regelen komen ze me dus roepen dat ik er in mag , door al die drukte ben ik vergeten dat ik nog peesbeschermers om had Frusty , dus na de proef stap ik af om snel dekje te wisselen zie ik die dingen nog zitten. Boos! , Ach ja jury heeft er ook niets van gezegd of aangetekend, vraag me af of ze het wel gezien heeft. Maar goed paard is nog niet helemaal bevestigd alleen was dit haar eerste binnen proef en ze gedroeg zich voorbeeldig (voor haar doen dan) Ik had 149 punten.

En maurits had gewoon wat slordig gereden en er was er nog weer 1 tussen uitgevallen dus was vrij snel voor hem maar hij had 141 punten en vergeleken met de clubkampioenschappen is dat dus 10 punten meer. We komen er wel.

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 16:34

michele schreef:
Nou ik was wel erg blij met hoe het paard liep was alleen 20 minuten ingelopen dus echt helemaal los was ze niet.
Maar goed het begon al leuk, kon 1 handschoen niet vinden dus ik druk aan het regelen komen ze me dus roepen dat ik er in mag , door al die drukte ben ik vergeten dat ik nog peesbeschermers om had Frusty , dus na de proef stap ik af om snel dekje te wisselen zie ik die dingen nog zitten. Boos! , Ach ja jury heeft er ook niets van gezegd of aangetekend, vraag me af of ze het wel gezien heeft. Maar goed paard is nog niet helemaal bevestigd alleen was dit haar eerste binnen proef en ze gedroeg zich voorbeeldig (voor haar doen dan) Ik had 149 punten.

En maurits had gewoon wat slordig gereden en er was er nog weer 1 tussen uitgevallen dus was vrij snel voor hem maar hij had 141 punten en vergeleken met de clubkampioenschappen is dat dus 10 punten meer. We komen er wel.


Nou mooi toch, dat je tevreden was.
Hij is nog heel jong toch?

steeds beter he Lachen !!