sinds kort spreekt de sport endurance mij aan. ik rij zelf een appaloosa met een mega uithouding vermogen maar voor deze sport moet hij en ik nog veel leren. nu heb ik een paar vragen.
-Wat zijn de eisen van Endurance. (dus bijv een bepaald leefdtijd of een bepaald ras en noem maar op) -worden er Endurance wedstrijden in Nederland georganiseerd? -Heeft er iemand misschien een site waarbij je alles over de endurance in Nederland kan vinden?
En natuurlijk tips en verhalen over bokkers die zelf endurance doen of er aan mee gedaan hebben zijn voor mij ook heel leuk en mischien wel leerzaam.
Ik ben afgelopen jaar net gestart met endurance! Ik heb nu 2 wedstrijden gehad en ben helemaal om. Misschien kan je ook eens op endurancevereniging.nl kijken. Als je gaat starten is het misschien fijn om de eerste keer met iemand samen te rijden die het al vaker heeft gedaan, dit heb ik wel gedaan en vond ik ontzettend fijn. En als je nog niet zeker weet of het je wat lijkt doe je toch gewoon een keer mee in de kennismakingsklasse? Dat kan je gewoon doen met je normale startpas.