Niet naar de wedstrijd ivm sneeuw

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bullebeest

Niet naar de wedstrijd ivm sneeuw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-13 15:29

Wellicht kan iemand mij helpen hoe dit nou precies geregeld is. Nu Koning Winter weer volop actief bezig is met die o zo heerlijke sneeuw, die wat mij betreft in de bergen hoort te liggen, hoe is dit geregeld met wedstrijden? Stel in mijn woonplaats ligt veel sneeuw en op de locatie van de wedstrijd bijna niks en ik vind door de sneeuw het niet verantwoord om er heen te gaan door de sneeuw en gladheid, hie zit het dan met de kosten? Moet ik dan wel of niet betalen? Als de wedstrijd wordt gecanceld is het duidelijk, maar zo niet wat dan?

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 15:33

Als een organisatie zelf beslist om de wedstrijd niet meer door te laten gaan, moet je je startgeld sowieso terug krijgen.
Beslis jij zelf om niet naar de wedstrijd te gaan, hangt het af van de organiserende vereniging of zij willen dat jij alsnog moet betaald of dat je niet hoeft te betalen (of als je van te voren moest betalen, je wel of niet je startgeld terug gestort krijgt)

PinkyPie

Re: Niet naar de wedstrijd ivm sneeuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 14:18

Is er een weeralarm dan hoef je uiteraard niet te gaan :-)

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 15:44

Als jij zelf besluit niet te gaan omdat je het door de weersomstandigheden niet veilig lijkt is het vaak gewoon zo dat je je startgeld moet betalen. Wanneer de vereniging besluit de wedstrijd niet door te laten gaan door de weersomstandigheden hoef je geen startgeld te betalen.

nummer13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 17:27

Het wordt hierboven eigenlijk al gezegd: wanneer de organisatie van de wedstrijd deze aflast door sneeuw of andere omstandigheden, vervalt het inschrijfgeld.
Kies je er zelf voor om niet te gaan terwijl dd wedstrijd gewoon plaatsvindt, zul je gewoon inschrijfgeld moeten betalen (en tijdig afmelden!)

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-13 17:31

Helemaal duidelijk.

Horsess4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 20:58

je bent altijd startgeld verschuldigd als je ZELF afbericht doet, last de vereniging de wedstrijd af dan hoef je uiteraard niet te betalen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 15:31

Horsess4ever schreef:
je bent altijd startgeld verschuldigd als je ZELF afbericht doet,

tenzij je afmeldt voor de sluitingsdatum :)

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 12:40

Horsess4ever schreef:
je bent altijd startgeld verschuldigd als je ZELF afbericht doet, last de vereniging de wedstrijd af dan hoef je uiteraard niet te betalen.

Nee hoor, als je voor de sluitingsdatum afmeld hoef je geen startgeld te betalen. Soms scheelt het ook per vereniging of ze je laten betalen of niet als je met een bepaalde reden afmeldt.