Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
UltimOo schreef:Ik ben bang dat je daar voor geen geld terug krijgt.
Als ik mijn startpas verleng voor het volgende jaar en heb betaald, en mijn paard word verkocht op 2 januari heb ik gewoon pech.
Ik denk dat voor jou hetzelfde geld.
zwanepol schreef:UltimOo schreef:Ik ben bang dat je daar voor geen geld terug krijgt.
Als ik mijn startpas verleng voor het volgende jaar en heb betaald, en mijn paard word verkocht op 2 januari heb ik gewoon pech.
In jou geval "kies" je zelf voor verkoop, er bestaat ook nog zoiets als overmacht en coulance...
zwanepol schreef:UltimOo schreef:Ik ben bang dat je daar voor geen geld terug krijgt.
In jou geval "kies" je zelf voor verkoop, er bestaat ook nog zoiets als overmacht en coulance...
)
was dat ze er niets aan konden doen, ik moest betalen, dat was hun beleid.
) maar ik neem aan dat jullie wel snappen wat ik bedoel....
pidoro schreef:Hallo,
Ik kreeg afgelopen jaar wel mijn geld terug van de startpas.![]()
Dit omdat het paard dit jaar absoluut geen wedstrijden kan lopen en ook niet gereeden mag worden.![]()
Wel heb ik door de kliniek een brief moeten laten maken en uiteraart de handtekening van de kliniek met stempel.
De KNHS was in ons geval heel mee werkend.
Ik wens jullie heel veel sterkte met je paardje en uiteraard met het terug krijgen van je centen.
jury schreef:De knhs maakt ook een begroting op basis van het aantal leden. Dat aantal is in december bekend/definitief met evt. nog op te tellen de mensen die na 1 januari hun startpas aanvragen.
Hetzelfde voor een wedstrijd, die moet ook gewoon kosten maken. Die jury moet toch komen of jullie nu wel of niet kunnen starten.
In beide gevallen lijkt het me dus niet meer dan normaal dat het in rekening gebracht wordt.
En is het dus alleen maar super aardig als ze dat niet doen.