Als je mee gaat naar een wedstrijd, naar welke soort wedstrijd kijk je dan het liefst? Dressuur vind ik erg leuk om zelf te rijden, maar om een hele dag naar te kijken vind ik het toch wel op den duur wel saai worden. Olympische niveau is dan wel interessant.
Zelf kijk ik het liefst naar een cross wedstrijd, omdat elke combinatie weer anders doet.
Dressuur is inderdaad leuk om te rijden, maar een hele dag naar kijken kan ik ook niet Geef mij maar een jumping, dat is altijd plezant om naar te kijken!
Dressuur Vind het erg interessant om te kijken naar combinaties. Daar leer je weer van! Dus voor mij echt dressuur dat vind ik dan ook gewoon het allerleukste..
sanne1221
Geplaatst: 01-02-13 15:46
ik kijk graag naar springen en dressuur, als ik zie dat de paarden goed behandeld worden..
cross, springen, western en voltige zijn altijd leuk om te zien.
Rumpleteaser
Geplaatst: 01-02-13 15:47
Western-wedstrijden bestaan niet echt, al heb ik die wel aangevinkt Western bestaat namelijk uit heel verschillende disciplines: reining, pleasure, horsemanship, trail, cutting, barrel, etcetcetc
Sjira
Geplaatst: 01-02-13 15:48
Ik vind rensport ook leuk om te zien. Alleen draverijen vind ik dan weer saai... Dus heb draf/rensport niet aangevinkt. Maar dagje duindigt is erg leuk!