Heey, ik ben opzoek naar een fijne wedstrijdbaan voor de M1 paarden met 2 grote binnenbakken omdat mijn paard buiten ervandoor gaat. zwijndrecht is heel fijn alleen hebben ze daar de komende 2 maanden geen wedstrijden voor mij :S en mustang is de binnenbak te klein voor mij met mijn 1.80 paard en mijn paard vind die bak ook eng, het moet een manege zijn waar op zondag gereden word want op zaterdag werk ik of eventueel avonduren?
Wie o wie en waar?
EllyC
Geplaatst: 27-01-13 16:04
Delft Maasland Maassluis Oude-Tonge (maar dan moet je wel even afstappen bij het wisselen van de bakken en/of buitenlangs. Prinsenbeek maar dan wel op korte zijd lage hekjes tussen inrijbaan en wedstrijdbaan.
Klopt! Zat op m'n telefoon en het lukte niet om m'n post te bewerken.
jojopaardje
Geplaatst: 27-01-13 19:22
Als Zwijndrecht niet te ver is, is Dordrecht het misschien ook niet? Hippisch centrum Dordrecht is een leuke locatiewedstrijd. 20X40 inrijbak binnen, Wedstrijdbak 20x60. Ik vind het daar fijn rijden.
siepenteun
Geplaatst: 27-01-13 19:27
Prinsenstad, blauw vendel in Pijnacker
turtlelito
Geplaatst: 27-01-13 19:30
Mmmm, waarschijnlijk niet wat je wilt horen, maar misschien buiten de dressuurtraining ook wat schriktraining/buitenritjes meepakken. Je gedragen op locatie is mijns inziens ook een belangrijk punt voor een wedstrijdpaard........
Indi_Vito
Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-13 21:38
Ja klopt ik rijd weinig buitenritten rijd wel veel in een buitengaan maar mijn paard in een buitengaan schrikt hij van andere paarden omdat hij dan teveel bezig is met zijn omgeving en ik ben een aantal keer zeer naar gevallen en durf het momenteel niet aan om dus buiten te rijden en heb samen met hem weinig wedstrijd ervaring hooguit 13 wedstrijden in 3 jaar dus ik ga dit nu weer oppakken ook nu mijn paard wat meer uitgegroeid en sterker is en volgende winter ga ik dan ook wel buitenrijden