Ik heb even de zoekknop gebruikt, maar kon er geen topic over vinden dus dan maar zo. Excuses als er al een topic over is.
Als een pony jonger dan 8 jaar wordt gestart op concoursen moet het nog t/m 8 jaar gemeten worden. Maar hoe zit dat als hij al een keer gemeten is, maar pas met 9 jaar weer wordt gestart. Moet hij dan opnieuw worden gemeten?
Mijn E-pony is twee jaar terug gemeten toen hij 5 was. Ik heb hem toen dat jaar tussen de pony's gestart en ivm mijn leeftijd moest ik hem vorig jaar tussen de paarden starten en is hij dus niet meer gemeten. Inmiddels is hij dus 7 en start ik hem nog steeds tussen de paarden, maar nou vroeg ik me af of hij opnieuw moet worden gemeten als een ander meisje hem met 9 jaar weer tussen de pony's zou starten.
Volgens mij is het zo dat als ze een keer officieel gemeten zijn (met wat voor leeftijd dan ook), dat ze dan met 9 jaar niet meer opnieuw gemeten hoeven worden. Nou hoor ik echter om me heen allemaal verschillende verhalen en ik weet het niet meer. In de reglementen van de KNHS kan ik het ook niet terug vinden, dus als iemand me het juiste kan vertellen zou dat fijn zijn!