overgang naar paarden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nasertto

overgang naar paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-13 16:21

Ik word dit jaar 18, dus ik moet per januari 2014 de overgang maken met m'n haflinger naar de paarden. Moet ik dan ook de registratiekosten weer betalen? De registratie kosten voor pony's zijn goedkoper dan die van een paard of moet ik het 'gat' tussen de bedragen betalen of niks?
Verder vroeg ik me af of ik dit jaar ook al bij de paarden mag rijden, in de regio zijn weinig wedstrijden op zondag voor pony's en op zaterdag kan ik niet, omdat ik dan werk.. Als dit mag, mag ik dan de ene wedstrijd bij de pony's rijden en de ander bij paarden?

xTweetyx

Re: overgang naar paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:33

je start of paarden of pony's niet beide
je kan dit jaar ook nog helemaal uitrijden en daarna de startpas aanvragen bij de paarden (dit kost 81.60 als ik t goed heb)
en tja je moet dan wedstrijden zoeken die wel op zondag zijn, verder is er niets aan te veranderen want je mag echt niet tussen de pony's meer starten als je 1 keer bij de paarden heb gestart.

MilesNF

Re: overgang naar paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:45

Je hoeft geen extra registratie kosten betalen.
Je kan al wel bij de paarden starten, maar dan moet je wel een paardenstartpas aanvragen en kun je niet afwisselend bij de pony's starten. Voor dit jaar niet zo handig, want ik neem aan dat je gewoon nog een ponystartpas hebt. Dus ik zou gewoon vanaf 2014 overgaan.