Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Liselot schreef:Staat de mail niet in de spambox?
kleinvosje schreef:Urielle, dat vind ik een naaistreek. Ze bellen je of je wilt starten, zo'n beetje op een onmogelijke tijd. Jij kunt het op dat moment niet meer rondkrijgen, logisch, en dan moet je alsnog betalen? Zolang je op een reservelijst staat hoor je helemaal niet te betalen, je had immers nog geen startplek.
) Urielle schreef:Hoe dan ook, je hebt wel officieel opgegeven, met inschrijfformulier en al. Volgens mij ben je dan verplicht om het sowieso te betalen. Ik heb ook ooit op de reservelijst gestaan en werd de avond van te voren nog opgebeld rond bedtijd, dat ik de volgende ochtend kon starten (rubriek begon om half 9). Tja, dat redde ik niet meer, heb ook moeten betalen en ben niet gestart.
En ook wel eens een start gemist, ik stond op de reservelijst en ze hadden me de dag ervoor op de startlijst gezet en niet gebeld of gemaild, maar ik had het niet gelezen en kwam dus niet opdagen. Maar het standpunt was dat de ruiter verantwoordelijk is om de startlijst in de gaten te houden. En dat had ik idd niet gedaan, ik dacht dat ik gebeld ging worden. Dus het startgeld betaald en een administratieve boete.