Vanmorgen was het heeeeeeeel vroeg en de wereld nog heeeeeeeel erg vierkant toen ik om 06.00 uur m'n oogjes open deed

Daarna startgeld betaald, € 16,-

Ik heb ongeveer een kwartiertje losgereden omdat ik niet wilde dat Kasje door het hele gebeuren sloffend en moe de 2e proef in zou moeten. Losrijden ging fijn en toen gebeurde het... Mayo was wakker, maar het zou Mayo niet zijn als er nog bepaalde onderdelen van het lichaam zo vroeg niet mee willen werken

Toch huppekee de proef in natuurlijk

Toen proef 2. Hij ging weer heel fijn, maar m'n kuiten hadden geen behoefte meer om me er flink doorheen te helpen, dus de afwerking van de nageeflijkheid liet ietwat te wensen over, maar ik was niet ontevreden alsnog, want ik kon hem er redelijk bijhouden. Helaas zat er een compleet lange zijde doorzitten bij om vervolgens aan te galopperen, maar door m'n kuiten kon ik me totaal niet ontspannen en dat was te merken aan Kasje. Hij vatte volgens mij niet helemaal wat ik nou aan het prutten was op z'n rug

Toen de prijsuitreiking. 1e proef 154, dus m'n voorgevoel van nét aan klopte. Voor m'n 2e proef 147, jammer, maar goed en bruikbaar commentaar en een compliment voor mijn herstel bij het aanspringen, altijd leuk

Daarna nog de proeven van Merilyn gekeken, wat ook best heel lekker ging en waarvan ze zelf verslag mag doen

Later Kasje een permanentje gegeven en met z'n buurman even lekker losgegooid, wat resulteerde in een hele hoop gebok, gesteiger, geren en knetterende billen

Ik heb nu nog steeds verkrampingen in m'n kuiten

Maarten, Masja, Mariska, Michiel en Patricia bedankt voor jullie mentale support zo vroeg op de morgen

Tot de volgende keer maar weer