ik had even een vraag en kan het antwoord niet zo op internet vinden.
Ik had me opgegeven voor een dressuur wedstrijd en kwam daarbij op de wachtlijst op een 2e plek. en nu nog geen halve dag van te voren krijg ik een rare mail waar in staat
''naam''
Geef je gegeven door je staat als 2e op de startlijst.
maar ik stond al een paar weken op die wachtlijst en heb nu dus ook terug gemaild dat ik niet meer kan komen aangezien we een buitenbak hadden en ik niet kon trainen met dit weer. kunnen zij nu geld van mij aftroffelen? omdat ik me afmeld?
heb het wel eens eerder gehad, maar toen vroegen ze gewoon of ik ook nog mee wou doen aan de wedstrijd, en pas dan sta ik op de startlijst.
Was de startlijst al definitief gemaakt en was deze al openbaar? Zo niet, nee dan kan het niet.
Als je twijfelt, bel even met de vereniging.
Tenno7
Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-12 20:02
Don_Zhivago schreef:
Was de startlijst al definitief gemaakt en was deze al openbaar? Zo niet, nee dan kan het niet.
Als je twijfelt, bel even met de vereniging.
hij was alwel definitief en ook al openbaar, maar naar mijn idee kan je tog niet zomaar iemand op de lijst zetten? binnen 12 uur? ik hoef niet te gaan bellen. Vereneging staat bekend als geldaftroffelaars
Meestal zetten ze op de voorlopige startlijst dat je de lijst zelf in de gaten moet houden. En dat ze mensen op de wachtlijst plaatsen, wanneer er plaats is.