Ik moest pas laat starten, kwart over 9 's avonds.
Eerst moest ik om 10 over half 10 maar dat was gelukkig dus iets vroeger geworden omdat er een paar hadden afgebeld. Ik ree met een clubgenootje mee want me ouders hadden er niet op gerekend dat ik zo laat moest starten want die moesten naar een verjaardag.Ik had lekker kunnen inrijden. Een bekende bak natuurlijk voor Melano en mij. Het rijden ging afgelopen tijd niet zo lekker maar gelukkig liep ze bij het inrijden wel goed! Daar was ik dus al tevreden over
Na ongeveer 35 minuten te hebben ingereden mocht ik mijn proef rijden. Ik moest als eerste starten van de D-L2.Me proef ging best wel goed. Het doorzitten is niet zo'n groot probleem en Melano liep er wel goed en ontspannen bij
De galopsonderdelen vond ik zelf niet zo goed gaan. Ook het halsstreken ging niet helemaal zoals ik wilde
Maar nadat ik de proef had gereden was ik zeker wel tevreden voor de eerste keer L2
Ik was erg blij, op het nippertje dus
Maar er waren helaas maar 2 prijzen
Dus voor mij was het een geslaagde L2 debuut
Had al lang geen dressuurwedstrijd meer gereden
Ik was weer om ongeveer kwart voor 11 thuis. 1 voordeel aan zo laat starten is dat je kan uitslapen en alles op je gemak kan doen
Maar het was erg leuk