Ik heb een vraagje: als je dressuurwedstrijd in belgie rijd, moeten dan alle ruiters te paard op de prijsuitrijking zijn of mag dat ook zonder paard? (aangezien er 2 uur tussen zit tussen men proef & de prijsuitrijking & ik dan wrs al paard naar huis doe)
Feelsoproud
Geplaatst: 01-12-12 23:03
Hangt ervan af bij welke organisatie je meerijd.
Van LRV weet ik eigenlijk niets.
Bij de VLP(VOR,HROV,KR,WVUR,HGVBB) is de prijsuitreiking meestal te voet in de kantine,en dan enkel voor de geklasseerden.
Anoniem
Geplaatst: 01-12-12 23:06
Zoals ik dacht te weten hoef je bij de LRV ook niet je paard bij te hebben. Teminste, afgelopen Zondag was het ook in de kantine.
bij lrv hangt het ervan af over welke wedstrijden je het hebt en ik denk dat het ook nog eens verschilt per provincie. hier antwerpen:
als het over de zomertoernooien gaat is er een onderscheid tussen voor- en namiddag in de voormiddag treedt de inrichtende vereniging volledig te paard aan. daarna volgen de prijswinnaars van de individuele dressuur van de vm en die van de groepsdressuur van de vm (hoeft niet per se het hele groepje te zijn) in de namiddag is de prijsuitreiking zonder paard en treden enkel de prijswinnaars aan in volledig uniform. springen is altijd prijsuitreiking vlak na de barrage, te paard dus.
voor dressuurdagen in de tussenseizoenen is het zonder paard en voor de indoors in de winter mét paard.